سربازی

ساخت وبلاگ

 

۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
رهبر موقت Pentagon's سه‌شنبه گفت که از وزارت دفاع خواسته شده‌است تا سیم ساز بیشتری را کنار بگذارند و نظارت گسترده خود را در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک افزایش دهند که احتمالا ً به " چند هزار سرباز " بیشتری نیاز دارد .
طبق اظهارات پاتریک shanahan ، وزیر دفاع ، لازم است که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک وضعیت اضطراری ملی را در مرز اعلام کند ، همانگونه که تهدید کرده‌است ، پنتاگون توصیه‌هایی را در مورد چگونگی حمایت از این واکنش ، از جمله چگونگی استفاده از بودجه ساخت نظامی ، آماده کرده‌است .
وی گفت که حضور نیروهای بزرگ‌تری در مرز محتمل است . وزارت امنیت داخلی اخیرا ً از پنتاگون درخواست پشتیبانی بیشتر برای این ماموریت را کرده‌است که از قبل خواستار استقرار اعضای سرویس در ماه سپتامبر شده‌است .
در حال حاضر در حدود ۴، ۵۰۰ نیروی فعال و نیروهای گارد ملی در مرز مستقر شده‌اند که از حدود ۵، ۹۰۰ نفر در ماه نوامبر کاهش‌یافته است .
محتوای مرتبط :
SecDef mattis برای اولین دیدار از نیروهای نظامی آمریکا در مرز
مقام دفاع می‌گوید که تعداد نیروهای مرزی به نقطه اوج رسیده‌است .
نیروهای وظیفه فعال در مرزها پرداخت خطر را دریافت نخواهند کرد
shanahan در طی یک جلسه مصاحبه با دوربین در پنتاگون در روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت : " ما واقعا ً در اطراف این ماموریت نظارت ، ردیابی و ردیابی هستیم. "
shanahan نگفت که چگونه بودجه اضافی را می‌توان از طریق بودجه Pentagon's تخصیص داد ، و نه در صورتی که بودجه اختصاص‌داده‌شده برای این ماموریت به ساخت دیوار مرزی اختصاص داده شود . وی گفت که توانایی استفاده از سرمایه‌های ساخت نظامی برای این دیوار وجود دارد .
اگر یک وضعیت اضطراری اعلام شود ، او گفت که دولت می‌تواند از ۱۰ قانون آمریکا استفاده کند که " مرجع ساخت‌وساز در صورت اعلام جنگ یا وضعیت اضطراری ملی " را تامین می‌کند ."

تروریستیمتعارفدپارتمانتوافقیبهبود

shanahan گفت : " در این صورت ، زبانی وجود دارد که می‌گوید … برای افزایش توانایی سرمایه‌های ساخت نظامی [ و ] آن‌ها را می‌توان از آن‌ها به کار برد ." وی افزود : " پولی که ما برای ساخت نظامی اختصاص داده‌ایم ، برای انجام وظایف خاص مناسب بوده‌است ، بنابراین آن‌ها قبلا ً به ماموریت‌های خاص اختصاص داده شده‌اند ."
او مشخص نکرد که چه کسی دیوار را خواهد ساخت چرا که قرار است نیروهای نظامی تنها در یک نقش حمایتی باقی بمانند .
نظرات Shanahan's به عنوان نماینده آدام اسمیت ، D - شستشو مطرح شد . رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس جلسه‌ای را با جان Rood ، معاون وزیر دفاع برای سیاست ، و دریادار مایکل Gilday معاون نیروی دریایی ، رئیس عملیات ستاد مشترک برگزار می‌کند .
shanahan گفت که قانون گذاران می‌خواهند بدانند که آیا استفاده از نیروهای وظیفه فعال برای ماموریت مرزی ضروری است . "
shanahan گفت که او گفتگوهای بسیاری در مورد امنیت مرزی با اسمیت داشته‌است که هدف آن تضمین شفافیت در ماموریت military's در آنجا است .
shanahan گفت : " وقتی به این نقش نگاه می‌کنیم ، این یک نقش حمایتی [ از جمله پشتیبانی پزشکی و لجستیکی ] است ، بنابراین it's در مورد انجام یک موضع نیروی انتظامی نیستند ."
در ماه دسامبر ، پنتاگون گسترش مرزی اصلی را به درخواست DHS گسترش داد .
پنتاگون در بیانیه‌ای در این زمان اعلام کرد : " در واکنش به ۲۷ دسامبر ۲۰۱۸ ، درخواست وزارت امنیت داخلی ، پت مک shanahan ، وزیر دفاع وزارت دفاع ، در بیانیه‌ای در آن زمان اعلام کرد : " وزارت دفاع در حال گذار حمایت خود از مرز جنوب غربی از بنادر hardening ورودی به نظارت و تشخیص موبایل و همچنین یک جایگاه سیم رابط بین بنادر ورودی است . وزارت دفاع به ارائه پشتیبانی هوایی ادامه خواهد داد ."

منبع سایت

گاوباورفراگیرکلیدجهانیزمان نتایج آزمون های ارشد و دکتری گروه پزشکی اعلام شدشرایط جذب سرباز معلمی در سال ۹۷ اعلام شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 544 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 16:27

یک توافق مذاکره شده برای طولانی‌ترین جنگ ، یک معضل برای ترامپ است . او بارها اعلام کرده‌است که می‌خواهد به entanglements نظامی طولانی در خارج از کشور خاتمه دهد ، چیزی که در ماه دسامبر با اعلام گروه دولتی اسلامی شکست خورد و اعلام کرد که ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی را از آن کشور بر سر اعتراض مشاوران ارشد سیاست خارجی خود می‌کشد .
خطرات در افغانستان بیشتر است ، درگیری‌هایی که ۲، ۴۰۰ زندگی آمریکایی و صدها میلیارد دلار در مالیات دهندگان است. در واکنش به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ، آمریکا به کشور حمله کرد و القاعده و القاعده را در اکتبر ۲۰۰۱ در واکنش به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر مورد حمله قرار داد و رئیس سازمان سیا در روز سه‌شنبه هشدار داد که افغانستان یک‌بار دیگر می‌تواند به یک پناه‌گاه تروریستی تبدیل شود .
اما اکنون حتی جمهوری خواهان هم نگران هستند که گزارش‌ها پیشرفت ، ترامپ را قبل از ثبات این منطقه از افغانستان خارج کند و شرایطی را معرفی کند که ابتدا آمریکا را در درگیری گرفتار کرده باشد . طالبان اکنون تقریبا ً نیمی از کشور را تحت کنترل دارد و حملات روزمره را انجام می‌دهد و کارشناسان سیاست خارجی از این می‌ترسند که در صورتی که این گروه شبه‌نظامی یک‌بار دیگر بخشی از دولت باشد ، هیچ پیشرفتی در زمینه محافظت از زنان و اقلیت‌ها در این کشور از دست نرود .
رهبر ارشد کنگره سنا، میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، به رئیس‌جمهور در مورد خروج شتابزده از جنگ هشدار داد .
مک کونل در روز سه‌شنبه گفت : " در حالی که برای عقب‌نشینی به راحتی و امنیت سواحل خود وسوسه کننده است ، هنوز کاره‌ای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و ما می‌دانیم که این درگیری‌ها در شهرهای ما طنین‌انداز خواهد شد ."
جیمز دابینز ، نماینده ویژه افغانستان و پاکستان در دوران دولت اوباما گفت " به نظر می‌رسد که ترامپ " استراتژی مبتنی بر شرایط را رها کرده‌است که در سال ۲۰۱۷ حمایت کرد . وی گفت که آینده نیروهای نظامی در افغانستان anybody's حدس است .
دابینز گفت : " من فکر می‌کنم که هر کسی ، از جمله او ، می‌تواند رفتار خود را پیش‌بینی کند " .

چهلجرمقاعدهعزیزاناتصالباور

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید ، سارا ساندرز ، روز سه‌شنبه گفت که اولویت اول " پایان‌بخشی به جنگ در افغانستان " است و تضمین می‌کند که دیگر هیچ پایگاهی برای تروریسم در افغانستان وجود ندارد " مقامات افغان امیدوارند که ترامپ قصد خود را در مورد جزئیات بیشتر در طول سخنرانی هفته آینده خود توضیح دهد .
مقامات طالبان که نخواست نامش فاش شود گفت که دو طرف اجازه صحبت با رسانه‌ها را نداشتند و گفتند که دو طرف به تفاهم در مورد خروج نیروهای ایالات‌متحده و ناتو دست یافته‌اند و این گروه ستیزه‌جو اطمینان داده‌است که خاک افغانستان بار دیگر برای حمله به ایالات‌متحده یا سایر کشورها استفاده نخواهد شد .
Zalmay خلیل ، فرستاده افغانستان ، گفت که در طرف آمریکایی ، " هیچ چیز تا زمانی که همه چیز مورد موافقت قرار گیرد ، مورد موافقت قرار نگرفته است و " همه چیز باید شامل یک گفتگوی درون افغانستان و آتش‌بس جامع باشد ."
That's چیزی که طالبان از انجام آن امتناع کرده‌اند ، هر چند که آن‌ها روز چهارشنبه گفتند که آن‌ها به دنبال انحصار قدرت در دولت آینده افغانستان هستند ، اما در عوض به دنبال راه‌هایی برای هم‌زیستی با نهاده‌ای افغان هستند - " یکدیگر را تحمل کنند و زندگی مانند برادر را آغاز کنند ."
دابینز گفت که اگر طالبان بر سر صحبت با دولت افغانستان و توقف مبارزه با آن‌ها موافقت کنند ، مذاکرات می‌تواند " گام مهمی " باشد . اگر آن‌ها موافقت کنند ، " همه چیز پوچ و باطل است ."
او گفت که علاوه بر آن ، آمریکا باید تا زمانی که قرارداد صلح بین طالبان و دولت حامد کرزای رئیس‌جمهور افغان انجام شود بماند .
دابینز گفت : " اگر آمریکایی‌ها فورا ً با یکدیگر صحبت کنند ، این گفتگوها پایان خواهند یافت و جنگ ازسر گرفته خواهد شد . اگر ایالات‌متحده پس از اجرا به توافق برسد ، این توافقنامه هرگز اجرا نخواهد شد و جنگ دوباره ازسر گرفته خواهد شد ."

منبع سایت

فراگیرکلیدجهانیتعطیلیبرگزاری آزمون اختصاصی از دانشجويان پژوهشگاه (منحل شده) شاخص پژوهتحصیل رایگان مددجویان کمیته امداد در دانشگاه‌ها
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 500 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 15:50

باور بر این است که شکاکیت در دفاتر و فضاهای کاری مشترک دره سیلیکون بالا می‌رود , جایی که بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل , apple و دیگران را به عنوان نهاده‌ای جهانی می‌بینند و به هیچ دولت خاصی مدیون نیستند .
واشنگتن ناامیدانه به نظر می‌رسد که با کار تکنولوژی بزرگ هم‌کاری کند , چرا که برای امنیت ملی حیاتی است . طبق گزارش اخیر واشنگتن‌پست , دولت در حال تلاش برای جلب اعتماد مهندسان نرم‌افزار است که ممکن است در مورد آن با پروژه اصول آی آی که اکتبر گذشته توسط هیات نوآوری وزارت دفاع پنتاگون اجرا شد , محتاط باشند . همچنین در ماه اکتبر , مقامات دفاعی با حدود یک دوجین از کارشناسان هوش مصنوعی در هاروارد ملاقات کردند که در آن درباره نگرانی‌ها درباره حریم خصوصی و پاسخگویی انسانی برای اقدامات انصارالاسلام بحث کردند .
یک مقام پنتاگون که در این برنامه شرکت داشت به ستون نویس پست , دیوید ایگناتیوس , گفت : " اگر قرار است در قرن بیست و یکم زرادخانه دموکراسی باشیم , باید نشان دهیم که ما آرمان‌های داریم و آماده ایم تا برای آن‌ها بایستیم . " " کافی نبود که بگوییم " هی , ما آدم‌های خوبی هستیم , ما آمریکایی هستیم . باید درونگرا باشیم . "
نگرانی دیگر در واشنگتن توانایی چین در استفاده از فن‌آوری هوش مصنوعی در غرب است . دولت همچنین به راه‌هایی برای نمایش دانش آموزان و دانشمندان چینی اشاره کرده‌است که برای مطالعه و تحقیق می‌آیند .
مهم‌تر از همه , دولت نمی‌خواهد خود را در پشت چین و توسعه آن برای استفاده نظامی بیابد .
بیگ می‌گوید : " چالش در اینجا این است که به دلیل کاربرد دوگانه آی آی , واشنگتن با تلاش برای توسعه یک استراتژی برای محدود کردن پذیرش نظامی هوش مصنوعی چین , ریسک‌های رقابتی تجاری در بخش آی آی را تضعیف می‌کند . " بهترین راه‌حل برای مشکل ممکن است در واقع مذاکرات کنترل تسلیحات و / یا تلاش برای خارج کردن از آن باشد - - هر دوی آن‌ها دام‌های خود را دارند . "

فراگیرکلیدجهانیتعطیلیاتمیبخشش سنوات سربازی و شیوه جدید اعزام به خارج مشمولان نظام وظیفهدفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرايی كشور سال ۹۷ - آخرین مهلت ثبت نام

تحلیلگر مترقی اضافه می‌کند که با وجود پیشرفت‌های چین , نیازی به نگرانی نیست .
او می‌گوید : " [ w ] نمی‌تواند کاملا ً پیشرفت هوش مصنوعی چین را منزوی کند - - بویژه اگر آن‌ها از ایالات‌متحده پیشرفته‌تر باشند - - از دیگر مزایای کیفی کشور ما . " " توسعه نظامی چین در بسیاری از این مناطق در پس ایالات‌متحده باقی می‌ماند و هوش مصنوعی به تنهایی شکاف را کاملا ً جبران نخواهد کرد . "
صلح با طالبان ? هشدار ترامپ در مورد خطرات خروج از افغانستان
در این عکس , سربازان ارتش ملی افغانستان در طی تیراندازی در آکادمی نظامی افغانستان در کابل افغانستان یک مانور انجام می‌دهند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رحمت گل )
ادامه جدول
آسوشیتد پرس
واشنگتن - ترامپ ادعا می‌کند که پیشرفت در مذاکرات با طالبان باعث ایجاد ترس حتی در میان هم پیمانان رئیس‌جمهور شده‌است که ناشکیبایی او نسبت به جنگ در افغانستان باعث خواهد شد که سربازان به زودی عقب‌نشینی کنند و کشور را در معرض خطر بازگشت به همان شرایط بی‌ثبات قرار دهند که این حمله را در وهله اول برانگیخت .
مذاکرات بین فرستاده ویژه و طالبان هفته‌ها پس از اینکه دولت اعلام کرد که می‌خواهد سربازان خود را در افغانستان به پایین بکشد برگزار می‌شود . این امر باعث شده‌است تا برخی منتقدان متوجه شوند که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به یک عقب‌نشینی تلگراف زده‌است - همان چیزی که او رئیس‌جمهور باراک اوباما را به انجام آن متهم کرد که می‌خواهد به ماموریت جنگی آمریکا در فلسطین پایان دهد .
رایان کراکر , یک سفیر سابق در کابل در زمان اوباما , گفت : " این تلاشی است برای قرار دادن رژلب در مورد اینکه یک عقب‌نشینی کامل چیست . "
توافق مذاکره شده با طولانی‌ترین جنگ آمریکا برای ترامپ دشوار است . او اغلب اعلام کرده که می‌خواهد به گرفتاری‌های پیچیده نظامی در خارج از کشور پایان دهد , چیزی که در ماه دسامبر با اعلام شکست گروه دولتی اسلامی در سوریه و اعلام خروج نیروهای آمریکایی از آن کشور به خاطر اعتراضات مشاوران سیاست خارجی اش آشکار کرد .

منبع سایت

مداداستارتمحمدتنگهمقاومت
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 538 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 15:37

muth در حالی که در مورد بحث‌هایی که با استخدام کنندگان داشت ، گفت : " موضوع فراگیر این بود که ما در جایی نیستیم که جوانان امروز هستیم . آن‌ها گفتند : " آقا ، وقتی به مردم تلفن می‌کنیم ، آن‌ها به تلفن پاسخ نخواهند داد. " بسیاری از مردم وقتی که عددی را دریافت کنید که شما تشخیص می‌دهید ، به تلفن پاسخ نمی‌دهند ."
او گفت که استخدام کنندگان شروع به استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای استخدام کردند - - پس از اینکه ارتش دستورالعمل‌های جدید را نشان داد - - و آن‌ها شروع به دیدن موفقیت واقعی کردند .
ارتش همچنین در حال آموزش برای ارتباط با جوانان از طریق دنیای بازی الکترونیکی است .
این سرویس tryouts را در اختیار دارد تا بازی برتر خود را برای تیم new تیم Esports انتخاب کند که در مسابقات محلی ، منطقه‌ای و ملی بازی خواهد کرد .
muth گفت : " در چهار هفته گذشته هنگامی که ما the را افتتاح کردیم ، ۷، ۰۰۰ سرباز به امضا رسیده تا برای تیم ما محاکمه شوند و ما ۲۰ سهمیه داریم ."
muth گفت که گروهبان اول کریستوفر جونز ، noncommissioned مسئول تیم Esports ارتش ، در یک نقطه زنده ۴۵ ثانیه‌ای در رسانه‌های اجتماعی درباره ۱۵۰ شغل که ارتش ارائه می‌دهد و بیش از یک میلیون نما در طی مسابقه بین‌المللی مبارز ۵ کسب کرده‌است .
ما می‌دانیم که بسیار قدرتمند است . اگر به twitch نگاه کنید ، twitch به ۱۵۰ میلیون بیننده در ماه نگاه می‌کند که eGames را تماشا می‌کند . "
ژنرال استفان تونسند ، رئیس فرماندهی آموزش و پرورش ارتش ، گفت که هدف از این نوع اصلاحات " این است که به ما یک سیستم استخدام مدرن قرن ۲۱ ، مدرن و مدرن بدهیم که در واقع می‌توانیم ارتش را با استخدام کنندگان کمتری در این زمینه استخدام کنیم . هدف را مشخص کنید ."
Townsend گفت که نتایج مثبت بوده‌است و توضیح داد که نتایج استخدام service's برای یک چهارم اول " عموما " بسیار خوب پیش رفتند . این کار از یک چهارم نخست سال گذشته بهتر شد ."
muth گفت که آن‌ها نتایج قابل‌اندازه‌گیری را تا سه ماه دوم و شاید حتی اوایل قرن سوم خواهند داشت ."

تواناییحروفبازپرداختترامپوکیلکلید

او گفت که با این وجود ، ۳۳ مورد از ۳۸ گردان استخدام " بهترین نتیجه خود را از سال گذشته زمانی که" در پایان دسامبر بسته شد " شکست دادند .
ارتش همچنین تعداد استخدام کنندگان را به صورت ماهیانه ردیابی می‌کند . muth گفت که این سرویس دارای شش گردان است که ۱۰۰ درصد از ماموریت ماهانه آن‌ها را تشکیل می‌دهد و افزود که متوسط چند سال گذشته سه گردان بوده‌است .
" برای ماه فوریه ، چیزی که ما در حال حاضر دنبال آن هستیم ، تیپ پنجم ما است ، که بیشتر تگزاس را دارد و در برخی از ایالات نیومکزیکو و آریزونا و حتی برخی از اوکلاهوما و کانزاس قرار دارد . او گفت : " آن‌ها حدود ۱۰۰ درصد از ماموریت خود را براساس پیش‌بینی‌های ما انجام می‌دهند .
muth گفت که ارتش بر ردیابی بازگشت سرمایه تاکید کرده‌است .
او گفت که ۱۲۰ تن از استخدام کنندگان را به بازی‌های اخیر فوتبال نیروی دریایی اعزام کرده‌است . وی گفت : " این بازی صورت " رویارویی با face بالقوه " را به دام انداخت .
" از آن به بعد ما ۱۵۰۰ مشتری داریم . muth گفت : " ما ۵۰۰ قرار ملاقات داریم و در خارج از آن ۱۱ قرارداد داریم ."
او تلاش کرد تا این تلاش را عملی کند .
muth در توضیح توضیح داد : " بنابر این اگر بخواهم در یک سال ۸۵۰۰۰ دلار به من بدهد ، من باید با ۱۴ میلیون نفر صحبت کنم ، که ۴۰۰، ۰۰۰ تن در واقع قراردادی را امضا خواهند کرد ، اما فقط ۸۵۰۰۰۰ نفر توافق دارند که به من کمک کنند تا سال آینده به من کمک کند ، و ۲، ۰۰۰ تن فقط در حال خروج از آن هستند ."
" بنابراین وقتی کسی می‌گوید : شما با ۳، ۰۰۰ نفر صحبت کردید و ۱۵۰ قرار ملاقات داشتید و شما فقط ۱۱ قرارداد دارید ؟ من می‌روم ، ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا یک بله درست کنم . …
به همین دلیل است که دیجیتال بسیار مهم است زیرا دیجیتال ۲۴ / ۷ کار می‌کند . یک استخدام‌کننده در [ ۷ بعد از ظهر ] به خانه می‌رود ، اما این مم دیجیتال هنوز در [ ۲ صبح ] غلت می‌خورد و برخی از بچه‌ها به حساب اینستاگرام خود می‌روند و آن را چک می‌کنند ."

منبع سایت

جهانیتعطیلیاتمیکودکانهحذف پیش دانشگاهی و انتقال امتحانات نهایی به پایه دوازدهمتمدید زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 550 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 14:56

بار گفت : " این فقط از من بیرون پرید که Lapthe یکی از the افسران با توان مربعی بود . او گفت : " واضح بود که او کارش را می‌داند .
بار ، که اکنون یک سرهنگ بازنشسته است ، بار دیگر گفت: "در یک استقرار در سال ۲۰۰۷ برای کوزوو ، " هر زمان که چیزی واقعا ً دشوار بود ، Lapthe به عنوان " فرد " شناخته می‌شد .
بار گفت : " آنجا که واقعا ً برجسته بود ، اعتبار زیادی با صرب‌ها و the داشت زیرا می‌دانستند که او در زندگی خود زندگی کرده‌است .
جنگاوری اطلاعاتی "کماندوها ": نیروی دریایی موضع جدید را برای گروه ضربت آماده می‌کند .
و در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ در عرشه پرواز یو اس اس ، آبراهام لینکلن ، فرود خواهد آمد. ( Military.com / Patricia Kime )
۱ فوریه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
اس اس اس ، ابراهام لینکون - - رئیس جدید شهر برای گروه ضربتی Abraham آبراهام لینکلن: کاپیتان استیو شفرد ، اولین فرمانده جنگ اطلاعاتی منتخب ( IWC ) که برای گروهی که آماده استقرار است ، مامور حمله شد .
مانند IWC ، شپرد معادل فرمانده نیروی هوایی حامل ، فرمانده اسکادران هوایی ، و آبراهام Lincoln's فرمانده ستاد گروه ضربتی ۱۲ فرمانده دریادار جان وید است .

شورشتماسجربزهروزهشهره

نقش او نظارت بر همه اطلاعات موجود در کشتی از جمله اطلاعات ، عملیات اطلاعاتی و جنگ الکترونیک ؛ ارتباطات ، داده‌های آب و هوا و " در برخی موارد ، فضا " است .
زمانی که من در سال ۱۹۹۰ وارد نیروی دریایی شدم - - من یک افسر اطلاعاتی برای یک اسکادران کامل ۶ ام - - there'd ۱۸ صفحه پیام بودم . اگر آن‌ها را بخوانید تمام اطلاعات مربوط به کشتی را می‌خوانید . مردم آن را می‌خوانند و they'd خوب است که بروند . او گفت : " امروز ، اطلاعات بیشتری در این مورد داریم . ما به کسی نیاز داریم که بر آن نظارت داشته باشد."
در حالی که فرماندهان جنگی اطلاعاتی پیش از این با گروه‌های حمله حامل مستقر شده‌اند ، شفرد در میان اولین کادر انتخاب شد که توسط هیات غربالگری فرمان IW انتخاب شد و ساختار پرسنل جدید را آزمایش کرد .
در طی حمله آبراهام لینکلن به استقرار کنونی برای تمرین آموزشی مرکب ، یا COMPTUEX ، و استقرار بعدی با ناوگان دوم در سال جاری ، او به " نوشتن کتاب " در مورد نحوه توسعه و استفاده برای گروهه‌ای اعتصاب حامل آینده کمک خواهد کرد .
اولین ماموریت او در این نقش جدید ، گردهم آوردن تمام پرسنل گروه درگیر در جنگ اطلاعاتی بدون اضافه کردن پرسنل جدید بود . در حالی که در COMPTUEX ، او مشخص خواهد کرد که چطور بهترین فرمانده گروه ضربت را تامین کند و آگاهی ، فرماندهی و کنترل ، داده آب و هوا و بیشتر " ما را در موضع برتری تاکتیکی قرار دهد ."
شفرد ، فارغ‌التحصیل سال ۱۹۹۰ از دانشگاه ویرجینیا ، گفت که به نمونه ایست که توسط کاپیتان Arleigh برک در نبرد کیپ‌تاون در نوامبر ۱۹۴۳ به چشم می‌خورد .
نیروی دریایی پس از گم شدن ۱۴۰۰ ملوان و شش کشتی در نبرد شب با ژاپنی‌ها در طول یک نبرد شبانه در مقابل ژاپنی‌ها ، آنچه را که در این نبرد اشتباه بوده‌است مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و برای این سناریو آموزش‌دیده اند تا درک کامل قابلیت رادار ، خواندن آب و هوا ، اجرای عملیات شبانه و حفاظت از ارتباطات را در بر داشته باشند .
در نبرد دماغه سنت جورج تقریبا ً مشابه شرایط مشابه جنگ دریایی نوامبر ۱۹۴۲ ، برک ، اسکادران Destroyer ۲۳ ، سه destroyers ژاپنی را غرق کرد و بدون از دست دادن هر گونه کشتی آمریکایی به دیگری آسیب رساند .
شفرد گفت که نقاشی از درس‌های آموخته‌شده و آموزش کلیدهای موفقیت بود و امروزه هم همین طور است .

منبع سایت

جهانیتعطیلیاتمیکودکانهشهرتنحوه خواندن درس ریاضی مخصوص داوطلبان گروه انسانی کنکور سراسریتغییرات شرایط دانشجویان انصرافی در قانون جریمه مشمولان غایب سال 97
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 714 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 14:28

ناوگان یو اس اس در داکوتای جنوبی به عنوان " بیشتر Sub مدرن در جهان "
ملوانان در طول مراسم راه‌اندازی یو اس اس داکوتای جنوبی ( SSN ۷۹۰ ) در حال شکل‌گیری هستند . داکوتای جنوبی یکی از زیردریایی‌های دشمن آمریکا در ایالت داکوتای جنوبی است که در ایالت داکوتای جنوبی قرار دارد . ( جفری ام . آمریکا / نیروی دریایی آمریکا )
۳ فوریه ۲۰۱۹
کن ، نیویورک ، کن . | توسط جولیا Bergman
نود و دو ساله جنگ جهانی دوم ریچارد " دیک " شنبه ، شنبه ساعت مچی را به Lt. بن مک McFarland تحویل داد ، ملوانی که به جدیدترین زیردریایی مجهز شده بود .
Hackley به عنوان یک اپراتور رادار در داکوتای جنوبی ( BB ۵۷ ) در میان most decorated جنگ خدمت کرد .
مک McFarland که به عنوان صاحب یک الوار شناخته می‌شود یکی از اولین کسانی است که در زیردریایی حمله به زیردریایی در داکوتای جنوبی ( SSN 790 ) کار می‌کند که در پایگاه زیردریایی نیروی دریایی قبل از تجمع حدود ۱,۴۰۰ نفر مستقر شده‌است . 800 نفر دیگر بر روی یک صفحه از مرکز Dealey مجاور در پایگاه تماشا کردند .
زیردریایی‌های حمله به سرعت در کلاس ویرجینیا ، همچون داکوتای جنوبی ، با خدمه حدود ۱۳۵ ملوان ، برای کار در اعماق گوناگون ، از محیط‌های عمیق اقیانوس گرفته تا آب‌های کم‌عمق ساحلی طراحی شده‌اند . زیردریایی‌ها می‌توانند انواع مختلفی از ماموریت‌ها را ، از جمله نظارت و شناسایی ، و همچنین شکار و غرق کردن زیردریایی‌های دیگر و کشتی‌های سطحی انجام دهند . آن‌ها می‌توانند موشک ضد زمینی ، اژدر و مین را پرتاب کنند .
Deanie دمپسی ، همسر ژنرال بازنشسته ارتش بازنشسته مارتین دمپسی ، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش ، حامی آفریقای جنوبی است . ژنرال پتریوس روز شنبه به عنوان فرزندان و نوادگان couple's که در ردیف اول نشسته بودند ، حضور داشت . Ned لامونت ، در اولین دیدارش از این پایگاه ، نیز در جلسه راه‌اندازی شرکت کرد .

بلعباقیپیمانهمسدودتلقیتعطیلی

با تغییر استراتژی ارتش آمریکا به سمت اقیانوس‌ها ، سرعت تولید زیر دریایی افزایش‌یافته است . در طول ۲۰ سال آینده ، it's تخمین زد که نزدیک به ۳۰ زیردریایی دیگر در ویرجینیا ساخته خواهند شد . مقامات نظامی به کرات به تلاش‌های China's و Russia's برای یافتن نفوذ در مناطق خود ، و پی‌گیری اهداف دفاعی شان که مستقیما ً به سمت ایالات‌متحده نشانه رفته‌است ، اشاره می‌کنند .
" رقبا به دنبال به چالش کشیدن ما هستند و سلطه خود را در زیردریایی به چالش می‌کشند . به همین دلیل ، من اعلام می‌کنم که ملت باید به ساخت و حفظ بهترین زیردریایی‌های جهان ادامه دهد .
ریچارد گفت : "مخفیانه Dakota's جنوبی به زیردریایی اجازه می‌دهد که ناشناخته بماند ، " جمع‌آوری اطلاعات ، آماده شدن برای جنگ و ، در صورت لزوم ، حمله سریع و بدون هشدار ، تا پاسخ the را پاسخ دهد . "
داکوتای جنوبی حدود پنج سال طول کشید . در آن زمان ، مقدار زیادی در قایق برقی تغییر کرد ، که زیردریایی را با نیوپورت نیوز بنا کرد . نیروی کار از ۱۱، ۵۰۰ به ۱۷، ۰۵۰ رشد کرده ، و بیش از نیمی از کارکنان اکنون بین سنین ۲۲ و ۳۷ سال، در مقایسه با ۳۰ درصد پنج سال پیش ، هستند .
جو کورتنی ، نماینده منطقه دوم ایالات‌متحده ، طی مراسم رسمی گفت : " به اعتقاد من افزایش نسل هزاره جدید برای هدایت کار مهم برای کشور ، یک تکذیبیه قوی برای یهودیان و مخالفانی دارد که می‌گویند ساخت و برتری تکنولوژیکی آمریکا چیزی از گذشته می‌باشد . "
کورتنی عقیده دارد که ارتش نیز شاهد تغییر نسلی از جمله خدمه داکوتای جنوبی است . فرمانده crew's فرمانده ، فرمانده کریگ ای . Litty گفت که حدود ۶۵ درصد از ملوانان هرگز قبلا ً در یک زیردریایی خدمت نکرده اند .
کورتنی می‌گوید : " من فکر می‌کنم ما می‌توانیم صادقانه از ساخت به عملیات ساخت زیردریایی در داکوتای جنوبی استفاده کنیم " .
به عنوان سناتور ریچارد Blumenthal ، D - کن . و آن را در زیر آن قرار دهید : " این زیردریایی grandfather's شما است ."

منبع سایت

اتمیکودکانهشهرتآسمانشرایط و نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملیثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد آغاز شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 525 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 14:21

شرکت کنندگان گفتند که معاون رئیس‌جمهور مایک Pence قبل از رای‌گیری در یک ناهار با سناتورهای حزب جمهوریخواه شرکت کرد و از قانونگذاران مشتاق برای پایان دادن به این بن‌بست شنیده شد . سناتور روی بلانت ، R - Mo . آن‌ها گفتند که پیام آن‌ها به Pence " راهی رو به جلو است " .
در رایزنی با همتایان مجلس سنا ، دموکرات‌های مجلس در حال آماده کردن یک بسته امنیت مرزی جدید بودند که قرار بود روز جمعه به پایان برسد . علی‌رغم تعهد آن‌ها مبنی بر عدم مذاکره تا زمانی که موسسات بازگشایی شوند، پیشنهاد آتی آن‌ها به طور گسترده به عنوان مقدمه‌ای برای ترامپ تلقی می‌شود . پلوسی ابراز کرد که " برخی خوش بینانه ای هستند که همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد ."
انتظار می‌رود که بسته دموکرات ۵.۷ میلیارد دلار باشد ، همانطور که ترامپ به دنبال دیوار خود است ، اما به جای شمشیربازی ، فن‌آوری ، پرسنل و تدابیر دیگر از آن استفاده می‌کند . ترامپ در پیشنهادی که طرح حزب جمهوریخواه را رد کرد، روز شنبه پیشنهاد کرد که اگر پول دیوار را بگیرد ، دولت را بازگشایی کند . او همچنین پیشنهاد اصلاح قوانین مهاجرت از جمله محدودیت‌های جدید برای کودکان خردسال آمریکایی که به دنبال پناهندگی در ایالات‌متحده و حمایت‌های موقتی برای مهاجرانی که به طور غیرقانونی به عنوان کودکان وارد این کشور شدند را پیشنهاد کرد .
در یک نشانه دیگر از امید ، Thursday's به طرح دموکراتیک ارائه‌شده توسط مک کونل رای داد . هفته‌ها ، he'd از اجازه دادن به مجلس سنا در مورد هر چیزی که ترامپ اشاره کرد امتناع کرد و به ترامپ و دموکرات‌ها اجازه داد تا به توافق برسند . مک کانل دارای سابقه کمک به حل اختلافات حزبی قبلی است و توافق او برای اجازه دادن به رای Thursday's توسط برخی به عنوان نشانه‌ای که او به شدت درگیر شده‌است ، دیده شد .
به علاوه رئیس کمیته بودجه مجلس جان Yarmuth ، D - Ky . پلوسی گفت که در جلسه غیرعلنی روز چهارشنبه در میان دموکرات‌های مجلس ، پلوسی ابراز امیدواری کرد که اوضاع به زودی تغییر کند " ، اما هیچ جزئیاتی ارائه نکرد .
با این حال ، با اثرات تعطیلی فزاینده تعطیلی ، قانونگذاران هر دو طرف تمایل خود را برای سازش در مبارزه با امنیت مرزی و مسائل مهاجرتی ، از جمله محافظت در برابر تبعید مهاجران به صورت غیر قانونی به عنوان کودکان ، در بوق و کرنا می‌کنند .
خانم نی نی Lowey رئیس کمیته تخصیص بودجه مجلس گفت : " ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم . "
تیم منینگ ، یکی از مقامات سابق اداره مدیریت بحران فدرال ، گفت : " در یک بحث گروهی که توسط دموکرات‌ها در مورد اثرات تعطیلی برگزار شد ، رهبران اتحادیه‌ها و مقامات سابق امنیت داخلی گفتند که نگران اثرات بلند مدت هستند .
Here's چیزی که گارد ساحلی در حین خاموش‌کردن در حال کاهش است
جذب افراد از شرکت کبک از استخدام آموزش در مرکز آموزشی کیپ می ، نیوجرسی ، ۲۸ جولای ۲۰۱۷ . ( عکس از گارد ساحلی ایالات‌متحده / ریچارد Brahm )

درخواستشستهتکهواشنگتنطریقهاتمی

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | By Oriana Pawlyk
در حالی که گارد ساحلی در مهم‌ترین عملیات امنیت ملی خود به هنگام ورود ایالات‌متحده به پنجمین هفته تعطیلی دولت کاهش نیافته است، برخی فعالیت‌ها متوقف یا محدود شده‌اند و بسیاری از Coasties تازه‌کار خود را در استخدام آموزش می‌بینند، بدون اینکه برای اولین بار در ایستگاه‌های کاری خود سرمایه‌گذاری کنند .
فرمانده گارد ساحلی اسکات مک براید ، سخنگوی گارد ساحلی ، به Military.com گفت که نیروهای جدید که واحدهای جدید آن‌ها برای حمایت از آن‌ها در طول تعطیلی مناسب نیستند یا فقدان وسایل بازگشت به خانه در دولت موقت " برای مدت کوتاهی به مرکز آموزشی [ در کیپ می ، نیوجرسی ] متصل خواهند ماند ."
وی روز چهارشنبه گفت : " هیچ تاثیر عملیاتی آنی در رابطه با استخدام آموزش وجود نداشته است ؛ با این حال ، مشخص کردن تاثیری که در زمان تعیین‌شده در تخصیص بودجه اختصاص خواهد داشت ، برای ماه‌ها یا سال‌ها از زمان حاضر دشوار است . "
در حال حاضر ۳۹۵ نفر در آموزش هستند . او گفت که هفتاد و شش Coasties تازه از ۱۸ ژانویه فارغ‌التحصیل شده‌اند .
آن‌هایی که گزینه بازگشت به خانه را دارند ممکن است حتی زمانی که تعطیلی ادامه دارد از سوی دولت کمک‌هزینه دریافت کنند .

منبع سایت

کودکانهشهرتآسمانتصویباعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد سال ۹۶زمان آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 505 تاريخ : جمعه 16 فروردين 1398 ساعت: 2:20

ایران , که اکنون برنامه هسته‌ای اش در حال حاضر محدود به مقابله با قدرت‌های جهانی است , اصرار دارد که برنامه اتمی آن صلح‌آمیز است . اما قدرت‌های غربی مدت‌ها بود که از تعقیب سلاح‌های هسته‌ای در لوای یک برنامه غیرنظامی می‌ترسیدند . این ادعا توسط تهران رد شد .
ایران به عنوان نیروی هوایی خود به موشک‌های بالستیک خود تکیه کرده‌است . از سوی دیگر , عربستان‌سعودی ناوگانی متشکل از جنگنده‌های نیروی دریایی مدرن ( طوفان و طوفان ) دارد که این سوال را مطرح می‌کند که چرا سعودی‌ها بخواهند موشک‌ها را توسعه دهند .
متخصص دفاع , کارشناس دفاع , گفت که در حالی که خلبانان سعودی مهارت دارند , این کشور هنوز به کمک آمریکا به تدارکات نیاز دارد .
امروز , آن‌ها به شدت متکی به حمایت مستقیم آمریکا هستند . ابراهیم به آسوشیتدپرس گفت : " هیچ تضمین قطعی وجود ندارد که نیروها و عملکردهای حمایتی به حمله به اهداف ایران کمک کنند . " موشک‌های بالستیک یک حصار منطقی در مقابل این نگرانی‌ها هستند . "
در همین حال , عربستان‌سعودی مورد هدف موشک‌های بالستیک خود از یمن همسایه است که برخی از آن‌ها به ریاض رسیده‌اند . محققان , کشورهای غربی و کارشناسان سازمان ملل می‌گویند که ایران این موشک‌ها را به شورشیان , چیزی که تهران و شورشیان انکار می‌کنند , عرضه کرده‌است .
عربستان‌سعودی برنامه هسته‌ای خود را دنبال می‌کند و شاهزاده محمد , پسر شش‌ساله پادشاه سلمان که در صف سلطنت قرار دارد , گفت که اگر ایران باید یک سلاح اتمی را توسعه دهد , برای سلاح اتمی رقابت خواهد کرد .
شاهزاده محمد در مصاحبه‌ای که در ماه مارس گذشته پخش شد به سی بی اس گفت : " عربستان‌سعودی نمی‌خواهد هیچ بمب هسته‌ای پیدا کند , اما بدون شک اگر ایران یک بمب هسته‌ای ایجاد کند , ما هر چه زودتر از آن استفاده خواهیم کرد . "
آستین , تگزاس - شرکت اطلاعاتی خصوصی مستقر در تگزاس گفت که برنامه عربستان تنها تلاش برای محدود کردن برنامه موشک‌های بالستیک ایران را پیچیده می‌کند .

ناشناسسیاهمختاربرزخخاطرکودکانه

وی گفت : " اگر عربستان‌سعودی به مرحله آزمایش بازگردد , ایالات‌متحده آمریکا تحت فشار قرار خواهد گرفت تا علیه تحریم‌ها اقدام کند . "
کنگره به طور فزاینده‌ای از عربستان‌سعودی انتقاد کرده‌است ; چرا که ترور در کنسولگری عربستان‌سعودی در استانبول توسط اعضای اطرافیان شاهزاده محمد صورت‌گرفته است . جنگ طولانی‌مدت پادشاهی در یمن نیز قانون گذاران را خشمگین کرده‌است .
اگر سعودی‌ها به طور ذاتی قادر به حمل سلاح‌های هسته‌ای باشند , این واکنش بسیار قوی‌تر خواهد بود , هر چند ممکن است از دید عموم خارج شود . " از سوی دیگر , کنگره ممکن است به خاطر توهین دیگری به ثبات منطقه و ثبات منطقه ضربه بزند . "
دو نفر از هوانوردان در پرونده‌های جرم غیر مرتبط محاکمه می‌شوند
( گتی ایماژ )
ادامه جدول
ستاره‌ها و نوارهای رنگی توسط متیو برک
کمپ فاستر , اکیناوا
انتظار می‌رود که محاکمه شروع شود . 3 . بنا به گفته دادگاه نیروی هوایی , به اتهام تجاوز جنسی به یک کودک در آلمان .
در حالتی غیر مرتبط , تکنولوژی . لازم به ذکر است که در روز دوشنبه دادگاه به اتهام تجاوز جنسی , زبان ناشایست و درخواست نامه به دادگاه احضار شده‌است .
هر دو نیروی هوایی به موجب قانون یک‌سان عدالت نظامی متهم می‌شوند . محاکمه هر مرد تا یک هفته ادامه داشت .
در این مورد , دادستان‌ها ادعا می‌کنند که او باسن یک دختر ۱۵ ساله را از طریق لباس او لمس کرد, او را بوسید و ران بالایی او را لمس کرد .
گفته می‌شود که این حوادث بین ماه‌های ژوئن و سپتامبر در پایگاه هوایی ازبکستان در آلمان صورت‌گرفته است.

منبع سایت

شهرتآسمانتصویبصندوقمعرفی رشته بهداشت حرفه ای بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردیانتخاب رشته و نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 495 تاريخ : جمعه 16 فروردين 1398 ساعت: 1:35

اما هنگامی که خورشید بر روی پایتخت Venezuela's قرار گرفت ، وزارت امور خارجه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که دولت اخراج را تعلیق کرده‌است تا برای مذاکره با مقامات آمریکایی در مورد راه‌اندازی " دفتر منافع ایالات‌متحده " در ونزوئلا و یک دفتر مشابه ونزوئلا در ایالات‌متحده مذاکره کند . آمریکا و کوبا برای دهه‌ها قبل از اینکه دولت اوباما روابط دیپلماتیک خود را با این جزیره کمونیستی احیا کند ، به همین ترتیب عمل کردند .
وزارت امور خارجه حساب govement's ونزوئلا را تایید نکرد و تکرار کرد که اولویت آن امنیت پرسنل آن است و هیچ برنامه‌ای برای بستن سفارت ندارد .
اوایل روز شنبه ، وزیر امور خارجه مایک Pompeo به شورای امنیت سازمان ملل گفت : " بگذارید ۱۰۰ درصد واضح باشد - - رئیس‌جمهور ترامپ و من کاملا ً انتظار داریم که دیپلمات‌های ما حمایت‌های خود را از کنوانسیون وین دریافت کنند . ایالات‌متحده را در تصمیم خود برای حفاظت از مردم تست نکنید ."
در نشست شورای امنیت ، منتقدان و حامیان دولت Maduro's در انعکاس بخش‌های عمیق ‌تری از ونزویلا روبرو شدند که در تقابل سیاسی فرورفته و سقوط اقتصادی موجب فرار میلیون ‌ها نفر از کشور شده‌است .
در طی این بحث که از سوی آمریکا درخواست شد ، Pompeo تمامی کشورها را بر آن داشت تا " کابوس " را خاتمه دهند و از Guaido حمایت کنند .
Pompeo گفت : " اکنون زمان برای هر ملی دیگری است که یک طرف را انتخاب کند . یا شما با نیروهای آزادی ایستادگی می‌کنید ، یا با Maduro و ضرب و شتم به سر می‌برید ."
سفیر روسیه ، واسیلی Nebenzia ، به این موضوع اشاره کرد که دولت ترامپ در تلاش است تا " کودتا " را علیه Maduro مهندس اجرا کند . او گفت که ونزوئلا صلح و امنیت بین‌المللی را تهدید می‌کند و او " مخالفان افراطی " دولت Maduro's را به انتخاب " حداکثر تقابل " از جمله ایجاد مصنوعی یک دولت موازی متهم کرد .

فرمانحمل و نقلآژانسقطبپرسشهرت

Nebenzia از Pompeo خواست بگوید که آیا آمریکا از نیروی نظامی استفاده خواهد کرد یا نه.
Pompeo بعدا ً به خبرنگاران گفت که " من قصد ندارم در مورد آنچه که در آینده ایالات‌متحده انجام خواهد داد ، فکر کنم یا فرض کنم ."
Pompeo با الیوت آبرامز ، که یک روز پیش به عنوان نماینده ویژه آمریکا برای ونزویلا نامگذاری شده بود، به نیویورک سفر کرد . آبرامز یکی از دستیاران سابق ایالت آمریکای‌لاتین است که در کاخ سفید کار می‌کرد و در سال ۲۰۰۲ یک کودتای ۲۰۰۲ در ونزوئلا به طور خلاصه رئیس‌جمهور سابق Maduro's هوگو چاوز را برکنار کرد .
در اولین روز کارش ، آبرامز با رهبران تبعیدی اپوزیسیون Venezuela's ملاقات کرد . او همچنین تلفنی با Guaido ، رهبر کنگره تحت کنترل مخالفان ، صحبت کرد . کیمبرلی Breier ، دستیار کنونی دولت در منطقه ، گفت : آبرامز حمایت آمریکا از Guaido را به عنوان رئیس‌جمهور موقت تایید کرد .
شورای امنیت ، یعنی قوی‌ترین نهاد ، به دلیل اختلافات در مورد بحران ونزوئلا اقدام نکرده است . شورای امنیت که پنج عضو دائم دارد نمی‌تواند پشت بیانیه‌ای در ونزوئلا متحد شود که متن‌های بسیار متفاوتی را ارایه می‌دهد.
رهبران دو کشور این شورا - - فرانسه و بریتانیا - - به اسپانیا و آلمان پیوستند تا فشار را بر Maduro افزایش دهند و گفتند که آن‌ها از آمریکا و دیگران در رسمیت شناختن Guaido به عنوان رئیس‌جمهور پیروی خواهند کرد مگر اینکه ونزوئلا انتخابات ریاست‌جمهوری جدید را در عرض هشت روز اعلام کند.
The Mogherini ، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا ، گفت که اگر اعلام برگزاری انتخابات جدید در روزه‌ای آینده وجود نداشته باشد ، بلوک ۲۸ ملت " اقدامات بیشتری از جمله مساله به رسمیت شناختن رهبری country's انجام خواهد داد ."
وزیر امور خارجه ونزوئلا ، خورخه Arreaza این مهلت را رد کرد .
" اروپا هشت روز به ما فرصت می‌دهد ؟ او از شورا پرسید : " از کجا دریافت که قدرت رسیدن به یک مهلت یا اولتیماتوم به مردم مقتدر را داری . تقریبا ً کودکانه است ."

منبع سایت

آسمانتصویبصندوقحمایتشرایط ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون‌ كارشناسی ارشد ‌سال‌ 96شرایط و ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 548 تاريخ : جمعه 16 فروردين 1398 ساعت: 0:33

آخرین تخمین ارائه‌شده توسط وزارت دفاع در کنگره در اواخر ماه نوامبر نشان داد که نیروهای فعال ۵، ۹۰۰ که در ۳۱ اکتبر استقرار یافته‌اند ، ۷۲ میلیون دلار هزینه داشته‌اند ، در حالی که استقرار بیش از ۲، ۰۰۰ سرباز گارد ملی از آوریل ۲۰۱۸ در حدود ۱۳۸ میلیون دلار هزینه داشته‌است .
سخنگویان پنتاگون روز دوشنبه گفتند که تعداد نیروهای فعال در حال حاضر در مرز به ۲، ۱۰۰ تن کاهش‌یافته است ، اما استقرار آن‌ها تا ماه سپتامبر تمدید شده‌است . این سخنگویان گفتند که در حدود ۲، ۳۵۰ سرباز گارد ملی در مرز مانده‌اند .
استفاده از بودجه نظامی برای دیوار مرزی نیز مخالفت اولیه برخی از جمهوری خواهان را برانگیخته است . روز یکشنبه ، هنگامی که از وی در مورد احتمال اعلام وضعیت اضطراری ملی سوال شد ، سناتور مارکو روبیو ، R - فلوریدا گفت : " امیدوارم که بتواند این کار را انجام دهد ."
وی افزود : " من فکر می‌کنم در تلاش برای رسیدن به توافقی بر سر بودجه دولتی و امنیت مرزی ، پیش از مهلت ۱۵ فوریه ، اهرم فشار قوی است .
روبیو گفت : " یک اعلام وضعیت اضطراری به طور نامحدود در دادگاه‌ها بسته خواهد شد و به یقین قطعی خواهد بود و شما می‌توانید در انتهای جبهه به یک پیروزی برسید و سپس آن را انجام ندهید ."
آژانس تگزاس Plea را به Behalf سرباز کهنه‌کار " unaccompanied " تبدیل کرده‌است .
(FILE) - در روز ۵ سپتامبر سال ۲۰۱۸ ، یک گارد ویژه نیروی هوایی پرچم آمریکا را در طی یک تمرین در روز ۵ سپتامبر ۲۰۱۸ برابر می‌کند . ( نیروی هوایی نیروی هوایی آمریکا / گتی ایماژ )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
KILLEEN ، تگزاس - مرگ یک سرباز کهنه‌کار نیروی هوایی آمریکا که هیچ خانواده شناخته‌شده‌ای نداشت و مراسم تدفین مرکزی آن در تگزاس انتظار آن را نداشت ، توجه یک آژانس دولتی را جلب کرد .
جورج پی . بوش در بیانیه‌ای مردم را تشویق کرد تا در مراسم روز دوشنبه برای جوزف واکر در گورستان کهنه سربازان قدیمی ایالت تگزاس در Killeen شرکت کنند .
واکر چهار سال در طی جنگ ویتنام در نیروی هوایی خدمت کرد . مقامات رسمی در هنگام مرگ و یا شرایط مرگش نشان می‌دهند . سرویس او قرار است ساعت ۱۰ صبح شروع شود .

بریدهمذاکرهمزارسازآمادگیآسمان

یک سخنگوی اداره زمین به KVUE - TV در آستین گفت که تلاش‌ها در سال ۲۰۱۵ برای تضمین یک مراسم تدفین مناسب برای " کهنه سربازان بدون همراه " آغاز شده‌است .
قبل از آن ، دفن veteran's به اختیار قاضی بخش بود و می‌تواند منجر به سوزاندن آن شود و بقایای آن در انبار نگهداری شود .
رهبر شبه نظامیان عراق خواستار خروج نیروهای آمریکایی از کشور شد
قیس al ، رهبر گروه شیعه militant اهل اهل‌سنت ، یا اتحادیه عادلانه ، در طی مصاحبه با آسوشیتد پرس در بغداد ، عراق ، دوشنبه ، ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ سخن می‌گوید . ( عکس از آسوشیتدپرس / خالد محمد )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
The پرس : با Zeina کرم و Qassim zahra
بغداد - رهبر یکی از قوی‌ترین شبه نظامیان شیعه که تحت حمایت ایران قرار دارد روز دوشنبه اعلام کرد که انتظار دارد در چند ماه آینده از سوی Iraq's پارلمان برای خروج نیروهای آمریکایی رای دهد و بر فشار برای قدرت بین ایران و ایالات‌متحده در این کشور مهم خاورمیانه تاکید کند .
قیس al که بعد از حمله سال ۲۰۰۳ به عنوان یک رهبر در شورش شیعیان به شهرت رسید گفت که دیگر هیچ توجیهی برای هزاران سرباز آمریکایی وجود ندارد که در عراق بمانند که گروه دولت اسلامی شکست خورده‌است . او پیشنهاد داد که نیروهای آمریکایی در نهایت ممکن است با زور بیرون رانده شوند اگر آن‌ها تسلیم اراده مردم عراق نشوند .
he گفت : " من فکر می‌کنم بیش از نیمی از اعضای پارلمان حضور نیروهای نظامی آمریکایی را به عنوان موضوع اصلی رد می‌کنند و اگر ایالات‌متحده می‌خواهد حضور خود را با زور تحمیل کند و از قانون اساسی عراق و پارلمان خارج شود ، عراق می‌تواند با همان روش رفتار کند … اما اولین مرحله سیاسی است ."

منبع سایت

تصویبصندوقحمایتبحثقیمت اجاره آپارتمان ۵۰ تا ۸۵ متری در تهران چقدر است؟نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد از ۲۰ خرداد ماه
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 512 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1398 ساعت: 23:57

روز یکشنبه , میک مک گری , مدیر اداره کاخ سفید مدیریت و بودجه , در روز یکشنبه برنامه " چهره ملت " را در برنامه " چهره ملت " اعلام کرد .
در جلسه افتتاحیه نشست کابینه کاخ سفید در اوایل این ماه , شریف گفت که نیروهای فعال وظیفه بر روی " بازسازی حصارها " و " ساختن اتومبیل‌های دیگر برای دیوار " تمرکز دارند . "
او گفت : " گروه مهندسین ارتش با انجام این کار به طور موثر و با مقدار کمی فوریت تا جایی که می‌توانیم دیواره‌ای اضافی دیگری بسازیم و سپس به دنبال تهدید باشیم . "
در جلسه دادرسی روز سه‌شنبه , آدام اسمیت اسمیت , d - واشنگتن , رئیس جدید مجلس , در مورد اینکه آیا گذرگاه‌های غیرقانونی به نقطه‌ای رسیده‌اند که حضور نیروهای فعال در آن ضروری است , سوال کرد .
اسمیت گفت : " در حالی که امنیت مرزی همیشه یک چالش است , شواهد زیادی وجود ندارد که درست در لحظه بحرانی وجود داشته باشد . "
جمهوری خواهان در کمیته از اظهارات مکرر ترامپ حمایت کردند که بحرانی وجود دارد و به گزارشاتی اشاره می‌کند که " کاروان " از پناهجویان به سمت شمال هدایت می‌شود .
مدیر ارشد جمهوری‌خواه ایالت تگزاس , ایالت تگزاس , گفت که پنج دولت قبلی اجازه استفاده از ارتش برای کمک به حفاظت مرزی را صادر کرده‌اند .
او گفت که اعمال مدیریت ترامپ با نوعی از چیزهایی است که ما از ارتش خواسته‌ایم تا مدت‌ها طول بکشد . "
تامین بودجه برای دیوار - و امتناع دموکرات‌های عضو کنگره برای ارائه آن - - مهم‌ترین عامل در تعطیلی کوتاه‌مدت دولت بود که جمعه گذشته هنگامی که ترامپ با سه هفته دیگر مذاکرات موافقت کرد , به پایان رسید . مهلت مقرر برای تامین سرمایه دیوار .
رئیس‌جمهور هشدار داده‌است که اگر درخواست او برآورده نشود ممکن است دولت مجددا ً تعطیل شود یا ممکن است یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند .
چین " موشک قاتل " گوام را آزمایش کرد و ادعا کرد که می‌تواند حامل حرکت باشد .

نفسرحمتهشدارویلیاممصنوعیتصویب

این فیلم که هنوز از یک ویدیوی منتشر شده توسط تلویزیون مرکزی چین پخش می‌شود , آزمایش نظامی چینی را نشان می‌دهد که در طی یک تمرین اخیر در شمال غربی چین یک موشک ضد کشتی را شلیک می‌کند . ( عکس از دوربین مداربسته )
ادامه جدول
ستاره و راه‌راه
براساس گزارش روزنامه دولتی گلوبال تایمز چین, چین با این ادعا که این سلاح می‌تواند یک ناو هواپیمابر را حمله کند مورد آزمایش قرار داده‌است .
براساس گزارش روز یکشنبه توسط این روزنامه , تلویزیون مرکزی چین در روز پنج شنبه تصاویری از ارتش چین را پخش کرد که در طی یک تمرین تیراندازی در شمال غرب چین , یک جفت موشک ضد کشتی باری را پرتاب می‌کند .
بنا به گفته یکی از سخنگویان وزارت دفاع چین , وای فای , سخنگوی وزارت دفاع چین , در کنفرانس مطبوعاتی آوریل گفت که این موشک‌ها می‌توانند کلاهک‌های معمول و هسته‌ای حمل کنند و قادر به " حملات سریع و سریع هسته‌ای " هستند .
گزارش نیویورک‌تایمز می‌گوید که این موشک یک " ساختار مخروطی " با چهار سطح کنترل پرواز با چهار پره دارد .
براساس گزارش این روزنامه , کارشناسان نظامی چین می‌گویند که طرح این موشک به " افزایش قابلیت هدف‌گیری , سرعت و پنهان کاری " کمک می‌کند .
این گزارش که اطلاعات آن را به متخصصان بی‌نام نسبت داد , گفت که این نمایش تردیدهایی را از سوی رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه آیا df می‌تواند به یک هدف متحرک برخورد کند , رد کرد .
با این حال ویدئوی دوم نشان نداد که موشک‌ها به هدف اصابت کرده‌اند . این فیلم تنها گروهی از نیروی موشکی ارتش آزادی‌بخش خلق را به تصویر می‌کشد که موشک را پرتاب می‌کند, که از خمپاره‌انداز جدا شده , و با دود سیاه و سنگ‌های پراکنده و بقایای دیگر که به آسمان می‌رسند .

منبع سایت

صندوقحمایتبحثسومالیتکمیل ظرفیت و اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد سال 96نتایج انتخاب‌ رشته دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 484 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1398 ساعت: 23:21

حامیان دادگاه نیروی دریایی آبی پس از حکم دادگاه
در مارس ۱۹۶۵ در طی عملیات‌هایی در دریای جنوبی چین ۴ - ۴ Skyhawk از کشتی یو اس اس دریای کورال پرتاب شد . کنگره ممکن است منافع VA را به ملوانان "آب آبی " که در کشتی‌های جنگی با آب عمیق عمل می‌کردند ، گسترش دهد . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک فشار دو حزبی در کنگره بر روی لایحه‌ای برای به دست آوردن مزایای نارنجی برای سربازان قدیمی نیروی دریایی "دریایی آبی " روز چهارشنبه از حکم دادگاه که علیه مخالفان وزارت امور سربازان بازنشسته جریان داشت ، کشش ایجاد کرد .
توماس Snee ، مدیر اجرایی انجمن ذخیره ناوگان ، در مورد حکم دادگاه گفت که این حکم دادگاه می‌تواند مزایای نارنجی و مراقبت‌های بهداشتی را به حدود ۹۰، ۰۰۰ نفر ملوان که در سواحل ویتنام خدمت کرده‌اند ، برسانند . "
Snee ، یک رئیس سابق که در ناوشکن "ناوشکن " جنگ ویتنام خدمت می‌کرد ، گفت " The باید عقب رانده شدن و رسیدن به " بله " را متوقف کند . "
در حکم ۲ - ۲ دادگاه استیناف حوزه فدرال آمریکا به نفع آلفرد Procopio پسر ۷۳ ساله رای داد . که سوار بر ناو هواپیمابر از ویتنام می‌شد . He به دلیل فقدان شواهد علمی مبنی بر اینکه سرطان پروستات و سرطان پروستات او مربوط به عامل سمی defoliant است ، از مزایای آن محروم شده بود .
قاضی کیمبرلی A در حکم خود برای اکثریت آرا از این ادعا حمایت می‌کند . مور نوشته بود : " ما هیچ شایستگی در استدلالات govement's برای مخالف پیدا نمی‌کنیم ."

تقلباوتستوانانزجارغناصندوق

جان ولز ، یک وکیل و کهنه سرباز نیروی دریایی که این پرونده را برای Procopio عنوان کرد ، گفت که " کهنه سربازان " تسکین‌بخش و مزایای بالقوه نجات‌بخش در مبارزه طولانی‌مدت برای پوشش خبری هستند .
ولز ، رئیس گروه دفاع کهنه سربازان ارتش ، در بیانیه‌ای پس از این حکم گفت : " بسیاری از افرادی که این نبرد را در کنار ما انجام دادند و سربازان قدیمی که زندگی آن‌ها برای همیشه تغییر کرده‌است ، همگی به خاطر تشکر و اعتبار هستند ."
The هنوز تصمیم نگرفته است که تصمیم بگیرد یا با تلاش‌های کنگره برای تصویب لایحه قانونی کردن مزایا و مراقبت‌های بهداشتی برای سربازان قدیمی آبی مخالفت کند .
یک سخنگو گفت " VA در حال بررسی این تصمیم است و واکنش مناسبی را تعیین خواهد کرد ."
به عقیده او در مورد Procopio ، قاضی Raymond تی . چن نوشت که این قانون برای پشتیبانی از اقدام court's مورد نیاز است .
او نوشت : " بحث‌های اخیر در کنگره که مستلزم توجه به هزینه قابل‌توجه افزوده پیشنهادی سربازان قدیمی نیروی دریایی آبی [ برای منافع نارنجی ] است، تاکید می‌کند که چرا کنگره باید به جای دادگاه‌ها باید تفسیر ما را بازبینی کند . "
سال گذشته ، مجلس به اتفاق آرا لایحه نیروی دریایی آبی را تصویب کرد، اما چندین سناتور جمهوری‌خواه با استناد به این هزینه‌ها ، رای‌گیری در مجلس سنا را مسدود کردند . سخنگوی سناتور مایک Enzi ، R - وایومینگ ، یکی از سناتورها که رای‌گیری را مسدود کرده بود ، گفت که او هنوز در حال بررسی تصمیم دادگاه در این زمان است ."
در اوایل این ماه لایحه مشابهی در طرف مجلس مطرح شد . نماینده مجلس "مارک Takano "، D - کالیفرنیا ، رئیس جدید کمیته امور سربازان قدیمی گفت : " به نظر می‌رسد که حکم دادگاه برای اطمینان از این که ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم تا به سربازان قدیمی که تحت‌تاثیر قرار گرفتن در معرض عامل نارنجی قرار دارند ، توجه کنیم ."
او به شکست این لایحه در سال گذشته اشاره کرد و در بیانیه‌ای گفت : " زمان آن رسیده‌است که کنگره این کار را اشتباه انجام دهد ، تلاش‌هایمان را برای تصویب H.R. ۲۹۹ و حمایت از مسئولیت مان برای مراقبت از سربازان کهنه‌کار مان دو برابر کنیم ."
سناتور جانی Isakson ، R - گرجستان ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا، در بیانیه‌ای گفت که او سال گذشته از این لایحه حمایت کرده‌است " زیرا من معتقدم که [ کهنه سربازان آب آبی ] باید واجد شرایط برای این منافع باشند چرا که کنگره قصد داشت ."

منبع سایت

حمایتبحثسومالیمعاهدهشهریه پذیرفته شدگان ایثارگران و شهریه نوبت دوم پردیس و مجازی ارشد سراسری 96انتخاب رشته پایه هفتم مدارس تیزهوشان
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 543 تاريخ : پنجشنبه 15 فروردين 1398 ساعت: 21:37

زوج نیروی دریایی تقریبا ً چهار دلار برای انتقال سگ از ویرجینیا به گوام مواجه هستند .
کنث و امیلی ساندرز با سگ‌هایشان در این عکس بدون تاریخ ژست می‌گیرند . ( خنده )
ادامه جدول
ستاره‌ها و خطوط راه‌راه
اوایل ماه گذشته , کنث و امیلی ساندرز متوجه شدند که نیروی دریایی آن‌ها را از نورفولک به گوام منتقل می‌کرده‌است .
این انتقال تا حدودی غیر منتظره بود , چون کنت , افسر درجه دومی و ارباب - در آغوش , و همسرش فقط در ایستگاه نیروی دریایی نورفولک بود . برای یک سال پس از بازگشت از یک دوره در بحرین
اما شوک واقعی چند هفته بعد زمانی رسید که زوج یاد گرفتند که چقدر هزینه دارد تا دو چوپان محبوب آلمانی را به گوام برسانند .
این زوج خود را با یک مسیر پروازی سنگین که نیمی از کره زمین را در بر می‌گیرد و تصمیم خطوط هوایی یونایتد در سال گذشته برای متوقف‌کردن انتقال سگ‌های بزرگ , تحت فشار قرار می‌گیرند .
محتوای مرتبط :
ایالات‌متحده استثنایی است و به خانه حیوانات خانگی پرواز خواهد کرد

لنگرگاهحملهموسسنمونه گیرحریمحمایت

سیاست جدید ایالات‌متحده نژادها , اندازه‌ها - - و هیچ استثنایی نظامی ندارد
تصمیم خطوط هوایی آمریکا می‌تواند اعضای خانواده نظامی را در گوام برگزار کند .
این زوج در نظر دارند که هزینه حمل و نقل این دو سگ دو ساله را افزایش دهند. در هفته آخر ژانویه , آن‌ها تقریبا ً ۳۰۰ دلار افزایش داده بودند .
امیلی ساندرز گفت : " من آنقدر باهوش هستم که می‌دانم که احتمالا ً به هیچ وجه به هدف خود نزدیک نخواهم شد . " خانواده و دوستان من بزرگ هستند . آن‌ها از من حمایت می‌کنند و من از این بابت خوشحالم . اما پول زیادی است . "
آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از کارت‌های اعتباری برای پرداخت این لایحه هستند .
" من می‌دانم که آن‌ها نرخ بهره بالایی دارند , اما چه باید کرد ? او گفت
این زوج که هیچ کودکی نداشتند از یک پرورش‌دهنده بومی ایالت تنسی فرار کرده بودند که در حال رشد بود و رشد کمتری داشت . یک ماه بعد به فونیکس رسیدند .
او گفت : " من احساس می‌کردم که احساس تنهایی می‌کردم و به یک خواهر نیاز داشتم , بنابراین خواهر او را گرفتم . "
او گفت : " پریسی " پریسی " است , و " ققنوس سیاه " همه و همه چیز را دوست دارد . "
وی خاطر نشان کرد که زمانی که این زوج سوار بر خطوط هوایی دلتا در پرواز به بحرین سفر کردند , تنها حدود ۱۰ دلار هزینه دارد .
اما حمل و نقل سگ برای اعضای نظامی به دنبال یک حادثه پروفیل بالا در اوایل سال گذشته , منجر به تغییر خطوط هوایی ایالات‌متحده آمریکا شد .
در طول یک پرواز یونایتد در ماه مارس از هوستون به نیوآرک , یکی از خدمه پرواز اصرار داشت که مالکان یک سگ بولداگ فرانسوی در یک حامل حیوانات خانگی به جای اینکه در جایی که چنین صندوقی قرار دارد , در یک سطل بالای سر جای بگیرند . سگ در حین پرواز خفه شد .
براساس این سیاست , در واکنش به این مساله , در روز ۵ ژوئن , سازمان ملل متحد ممنوع کردن سگ‌های پوزه پهن و گربه , و همچنین نژاده‌ای سگ به عنوان " قوی - آرواره " را ممنوع اعلام کرد .
اما این خطوط هوایی نیز حمل کردن صندوق‌های حیوانات خانگی را که بلندتر از حمل و نقل چند اینچی بود , متوقف کرد .
او گفت : " یونایتد به ساندرز گفت که " فونیکس و فونیکس " بزرگ‌ترین صندوق را برای حمل و نقل نیاز دارند که از طریق سیاست خود این شرکت حمل خواهد شد .
او گفت که ساندرز مرتبا ً سگ‌های خود را در چندین صندوق بین‌المللی از جمله سفر خود به بحرین و بحرین حمل کرده بود , اما یونایتد به آن‌ها اجازه نخواهد داد تا از حمل‌کننده‌های ترکیبی استفاده کنند زیرا گوش‌ها و دم سگ‌ها به سقف صندوق ضربه می‌زنند .
گذشته از آن , او گفت که سیاست جدید سازمان ملل برای حذف سگ‌های بزرگ به نظر می‌رسد که با مشکلات تنفسی بالقوه برای سگ‌های پوزه پهن در حین پرواز , ارتباطی ندارد .
در عین حال , دلتا قادر به ارسال سگ‌ها به گوام بدلیل محدودیت‌های سیاست خود نیست .

منبع سایت

بحثسومالیمعاهدهمنجروضعیت نظام وظیفه مربوط به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 96

استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۷

 

سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 537 تاريخ : دوشنبه 12 فروردين 1398 ساعت: 1:52

سرهنگ دوم جان کالدول ، فرمانده و رهبر Thunderbirds در بیانیه‌ای گفت : " حمایت از این رویداد یک افتخار عظیم برای تیم و نیروی هوایی آمریکا است . ما منتظر اعلام غرور ، دقت و حرفه‌ای بودن nation's ۶۶۰، ۰۰۰ نیروی نیروی هوایی در سراسر جهان هستیم ."
این تیم در سال ۲۰۱۷ برای تیم Superbowl پرواز کرد .
محتوای مرتبط :
Military.com Soars با the : ویدیو اختصاصی
آیا هواپیمای اف - ۳۵ بعدی جت Jet خواهد بود ؟
بازگشت به هوا پس از سقوط مرگبار
در سال گذشته دو هواپیمای جت جنگی ۲ - ۱۰ Thunderbolt II و یک موستانگ ۵۱ - ۵۱ به عنوان بخشی از یک پرواز میراث جهانی در حال پرواز بر فراز Minneapolis انجام شدند .
The ، بخشی از ۵۷ شاخه در پایگاه نیروی هوایی Nellis ، نوادا ، سال گذشته پس از مرگ غم‌انگیز سرگرد استفان " دل Bagno " ، فصل خود را متوقف کرد .
الکس Bagno ، خلبان شیار اف - ۱۶ که هواپیمای شماره ۴ team's را به پرواز در می‌آورد ، در ۴ آوریل در یک پرواز تمرینی روتین در محدوده آموزشی نوادا و تمرین نوادا در حال مشارکت بود که هوشیاری خود را از دست داد و سقوط کرد.
The برنامه خود را در ماه مه ۲۰۱۸ ادامه دادند .
SecDef : ماموریت مرزی به احتمال زیاد نیاز به داشتن " هزار هزار سرباز " دارد .
وزیر دفاع ایالات‌متحده پاتریک م . در روز ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ و در حال صحبت با خبرنگاران در حال صحبت کردن با خبرنگاران در حین یک دسته مطبوعاتی خارج از دوربین در پنتاگون در واشنگتن دی سی ، ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ . ( عکس از وزارت دفاع / Amber I . اسمیت )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
رهبر موقت Pentagon's سه‌شنبه گفت که از وزارت دفاع خواسته شده‌است تا سیم ساز بیشتری را کنار بگذارند و نظارت گسترده خود را در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک افزایش دهند که احتمالا ً به " چند هزار سرباز " بیشتری نیاز دارد .

پناهندهتروریسمقادرحضوریکردستانبحث

طبق اظهارات پاتریک shanahan ، وزیر دفاع ، لازم است که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک وضعیت اضطراری ملی را در مرز اعلام کند ، همانگونه که تهدید کرده‌است ، پنتاگون توصیه‌هایی را در مورد چگونگی حمایت از این واکنش ، از جمله چگونگی استفاده از بودجه ساخت نظامی ، آماده کرده‌است .
وی گفت که حضور نیروهای بزرگ‌تری در مرز محتمل است . وزارت امنیت داخلی اخیرا ً از پنتاگون درخواست پشتیبانی بیشتر برای این ماموریت را کرده‌است که از قبل خواستار استقرار اعضای سرویس در ماه سپتامبر شده‌است .
در حال حاضر در حدود ۴، ۵۰۰ نیروی فعال و نیروهای گارد ملی در مرز مستقر شده‌اند که از حدود ۵، ۹۰۰ نفر در ماه نوامبر کاهش‌یافته است .
محتوای مرتبط :
SecDef mattis برای اولین دیدار از نیروهای نظامی آمریکا در مرز
یک مقام دفاع می‌گوید که تعداد نیروهای مرزی peaked است .
نیروهای وظیفه فعال در مرزها پرداخت خطر را دریافت نخواهند کرد
shanahan در طی یک جلسه مصاحبه با دوربین در پنتاگون در روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت : " ما واقعا ً در اطراف این ماموریت نظارت ، ردیابی و ردیابی هستیم. "
shanahan نگفت که چگونه بودجه اضافی را می‌توان از طریق بودجه Pentagon's تخصیص داد ، و نه در صورتی که بودجه اختصاص‌داده‌شده برای این ماموریت به ساخت دیوار مرزی اختصاص داده شود . وی گفت که توانایی استفاده از سرمایه‌های ساخت نظامی برای این دیوار وجود دارد .
اگر یک وضعیت اضطراری اعلام شود ، او گفت که دولت می‌تواند از ۱۰ قانون آمریکا استفاده کند که " مرجع ساخت‌وساز در صورت اعلام جنگ یا وضعیت اضطراری ملی " را تامین می‌کند ."
shanahan گفت : " در این صورت ، زبانی وجود دارد که می‌گوید … برای افزایش توانایی سرمایه‌های ساخت نظامی [ و ] آن‌ها را می‌توان از آن‌ها به کار برد ." وی افزود : " پولی که ما برای ساخت نظامی اختصاص داده‌ایم ، برای انجام وظایف خاص مناسب بوده‌است ، بنابراین آن‌ها قبلا ً به ماموریت‌های خاص اختصاص داده شده‌اند ."
او مشخص نکرد که چه کسی دیوار را خواهد ساخت چرا که قرار است نیروهای نظامی تنها در یک نقش حمایتی باقی بمانند .

منبع سایت

سومالیمعاهدهمنجرجاریتقویم آموزشی دانشگاه های نیمسال اول 96 - زمان انتخاب واحد ، کلاس و امتحاناتزمان برگزاری آزمون قضاوت ۹۷ مشخص شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 488 تاريخ : دوشنبه 12 فروردين 1398 ساعت: 0:29

وی گفت : " اگر طالبان واقعا ً خواهان پیوستن به روند صلح هستند، بهترین و آسان‌ترین راه برای شروع مذاکرات صلح مستقیم با دولت افغانستان است ." وی افزود : " تفاوت بزرگی بین آنچه می‌گویید و آنچه انجام می‌دهید وجود دارد ."
با وجود امتناع شورشیان طالبان از مذاکره با کابل ، پیام Shaheen's به صورت طیف گسترده‌ای از ذینفعان در افغانستان - احتمالا ً حتی دولت Ghani's - که می‌توانست با هم برای خروج سربازان ایالات‌متحده کار کنند ، هدایت شد .
شاهین گفت : " خروج همه نیروهای خارجی از افغانستان یک مسئولیت مشترک و یک افتخار برای همه افغان‌ها است ."
از آنجا که روسیه ، چین Threaten ، نیروی دریایی SEAL یک تمرکز جدید به دست می‌آورند
یک عضو تیم SEAL اثبات مفهوم و آزمایش عملیاتی و ارزیابی تاکتیک‌ها ، تکنیک‌ها و روش‌های پیشرفت در طول تمرین ترایدنت ۱۷ در میدان Hurlburt را انجام می‌دهد . ( نیروی هوایی ایالات‌متحده / فن‌آوری ) گروهبان گرگوری بروک
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
جنگ ویژه جنگ دریایی که ۱۷ سال را به اجرای عملیات‌های ضد شورش و ضد تروریستی در بیابان‌ها و کوه‌های خاور میانه گذرانده است ، در حال تغییر تمرکز خود به تهدید چین ، روسیه و مخالفان مشتاق است .
دریادار بیل موران ، معاون عملیات نیروی دریایی ، روز ۱۶ ژانویه در کنفرانس سالانه Association's نیروی دریایی به خبرنگاران گفت که برنامه ریزان عملیات نیروی دریایی شامل SEAL ها در تمام جنبه‌های برنامه‌ریزی و آموزش ، مانند بازی‌های جنگی ، تمرینات و scenarios بر روی میز هستند .

دستکاریپارک آبیبراعتدههبرش دارسومالی

موران با اشاره به نیروهای جنگی بزرگ کشتی‌ها ، زیردریایی‌ها و هواپیماها ، گفت که این تغییر در سال ۲۰۱۳ زمانی آغاز شد که دریادار برایان Losey ، فرمانده فرماندهی جنگ ویژه نیروی دریایی ، شروع به " تلاش هماهنگ برای گفتگو با تیم خود در مورد بازگشت به سمت آبی " کرد .
موران افزود که این تمرکز از زمان بازنشستگی Losey در سال ۲۰۱۶ ادامه داشته‌است .
موران گفت : " [ Losey ] رقابت قدرت بزرگ را دید ، او تهدیدهایی از روسیه ، چین ، کره‌شمالی و ایران را دید . " ( SEAL ها یک نقش بسیار خاص و مهم دارند تا در همه شرایط بازی کنند ."
از زمان ورود ایالات‌متحده به افغانستان در سال ۲۰۰۱ ، نیروهای ویژه عملیاتی ، از جمله SEAL ها ، بر انتخاب ویژه‌ای از مجموعه مهارت خود ، از جمله حملات در مقیاس کوچک و اقدامات تهاجمی ، مبارزه با شورش ، مبارزه با تروریسم ، مبارزه با تروریسم و مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی تمرکز کرده‌اند .
اما این نیروها دارای تخصص دیگری هستند که مربوط به تعارضات نظامی در مقیاس بزرگ و نیز نوع ژست و رقابت برای تسلط منطقه‌ای و جهانی است که هم اکنون در حال رخ دادن است .
این مهارت‌ها شامل آماده‌سازی یک محیط برای عملیات ، شناسایی ، عملیات غیر متعارف ، عملیات‌های پشتیبانی اطلاعات نظامی و کمک‌های انسان‌دوستانه خارجی ، طبق این گزارش ، نقش نیروهای عملیات ویژه در رقابت جهانی می‌شوند.
Broyles و Blankenship نوشتند : " نیروهای عملیات ویژه نقش بزرگ‌تری ایفا می‌کنند تا در رقابت جهانی today's از طریق رویکرد counteractive به مانور دشمن بازی کنند . " ایالات‌متحده آمریکا تنها به تازگی دریافته است که دشمنان از دیدگاه آمریکا در مورد آماده شدن برای رقابت در جنگ آینده در این جا و هم اکنون سو استفاده می‌کنند . "
موران تصدیق کرد که نیروی دریایی SEAL یک استعداد منحصر به فرد دارد که " طرف آبی " تا حد زیادی فراموش شده‌است .
" ما عادت‌کرده ایم که آن‌ها را در شرایط زیادی نداشته باشیم . او گفت : " وای ، در اینجا قابلیت‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند شرایطی را در جهان برای نوع عملیاتی که ما در تک‌تک فعالیت‌های خود به آن نیاز داریم را تنظیم کند. "

منبع سایت

معاهدهمنجرجاریحواشیزمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال 97دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون دیوان محاسبات کشور - سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 503 تاريخ : يکشنبه 11 فروردين 1398 ساعت: 2:33

ایالات‌متحده می‌گوید Airstrike ۲۴ شبه‌نظامی الشباب را در سومالی کشته‌است .
در این عکس که متعلق به سال ۲۰۰۹ است ، مبارزان الشباب در حال گشت زنی در موگادیشو ، سومالی ، روی یک کامیون نشسته‌اند . ( عکس از آسوشیتدپرس / محمد شیخ و فایل )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس ( آسوشیتدپرس ) به نقل از Cara آنا
ژوهانسبورگ - ارتش ایالات‌متحده روز پنجشنبه گفت که ۲۴ افراط گرای الشباب را با حمله هوایی در سومالی که یکی از مرگبارترین حمله در ماه هاست ، کشته‌است .
فرماندهی افریقا در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله هوایی روز چهارشنبه در نزدیکی یک اردوگاه افراطی در نزدیکی Shebeeley در منطقه مرکزی Hiran در شمال پایتخت موگادیشو انجام شد .
این نهمین حمله هوایی بود که امسال توسط آمریکا انجام شد. سال گذشته ، آمریکا تقریبا ً ۵۰ حمله را در شاخ آفریقا علیه گروه الشباب مرتبط با القاعده ، مرگبارترین گروه افراطی اسلامی در آفریقا ، به اجرا در آورد .
گروه الشباب مسئولیت حمله به مجتمع هتلی در پایتخت کنیا در اوایل این ماه را بر عهده گرفت که باعث کشته شدن ۲۱ نفر شد . گروه افراطی ، که کنیا را به تلافی فرستادن سربازان به سومالی هدف قرار می‌دهد ، همچنین هتل‌ها ، ادارات دولتی و ایست‌های بازرسی در موگادیشو را با بمب‌گذاری‌های انتحاری هدف قرار داده‌است .
این گروه همچنین متهم به سرقت کمک‌های انسان‌دوستانه در اغلب مناطق سیل‌زده است و از ساکنان و مسافران اخاذی می‌کند تا بودجه حملات خود را تامین کنند .
در بیانیه آمریکا آمده‌است که هدف از حملات هوایی حمایت از نیروهای سومالی و افزایش فشار بر روی الشباب و تلاش‌های استخدامی آن در منطقه بویژه در جنوب و مرکز سومالی است . کمپ‌های افراطی و سایر مکان‌های امن هدف قرار گرفته‌اند .
در بیانیه آمریکا آمده‌است که در حملات هوایی اخیر هیچ غیرنظامی کشته یا مجروح نشده است .
در تاریخ ۱۹ ژانویه ، آمریکا گفت که یک حمله هوایی منجر به کشته شدن ۵۲ تن از افراط گرایان الشباب در منطقه خاور جوبا پس از حمله یک گروه بزرگ شد که به نیروهای سومالی حمله کردند . یک افسر اطلاعاتی سومالی گفت که گروه افراطی بیش از یک هفته در حدود ۴۰۰ جنگجو را برای حمله به نیروهای سومالی و کنیا به منظور اخلال در یک حمله برنامه‌ریزی‌شده ، جمع کرده بودند .

گروهبانسرازیردرصدچالغرقمعاهده

در ماه اکتبر ، آمریکا اعلام کرد که در یک حمله هوایی در حدود ۶۰ جنگجو در نزدیکی جامعه تحت کنترل الشباب در استان Mudug در بخش مرکزی کشور کشته شدند .
ایالات‌متحده به طور چشمگیری حملات هوایی بر علیه الشباب در سومالی را افزایش داده‌است زیرا دونالد ترامپ رئیس این کشور است . متخصصان گفته‌اند که این کار بیش از حملات هوایی انجام خواهد داد تا افراط گرایان را شکست دهد .
یادبود Memorial یو اس یو برای آرلینگتون
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
پورتزماوت هرالد ، N.H. | توسط هدلی Badollar
KITTERY ، مین - - مرگ ۱۲۹ مرد که اساسا ً به ایمنی زیردریایی مدرن کاتالیز شده ، در نهایت در گورستان ملی آرلینگتون به دنبال تایید یادبود توسط دبیر ارتش برگزار خواهد شد .
کوین Galeaz ، رئیس بنیاد یادبود USS thresher کنگره ملی آفریقا ، روز دوشنبه اعلام کرد که مدت‌ها است که انتظار آن را می‌کشد .
این بنیاد تقریبا ً ۶۰ هزار دلار کمک مالی از یو اس اس thresher خانواده ، خدمه سابق ، کهنه سربازان زیردریایی و نیروی دریایی نیروی دریایی سابق و کارکنان کشتی‌سازی نیروی دریایی Portsmouth دریافت کرده‌است . این کمک‌ها هزینه بنای یادبود را پوشش خواهند داد و اطمینان حاصل خواهند کرد که بودجه برای جایگزین کردن این بنای یادبود به طور دایمی جایگزین خواهد شد .
آرامگاه یادبود آرامگاه ملی آرلینگتون به شش سطح تایید نیاز دارد . Galeaz گفت که آن‌ها در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده‌اند .
این یادبود به ۱۲۹ نفر در کشتی یو اس اس thresher ( SSN - ۵۹۳ ) در ۱۰ آوریل ۱۹۶۳ در طی تمرینات غواصی عمیق ۲۲۰ مایلی از ساحل دماغه کد اختصاص‌داده شده‌است . تراژدی thresher بزرگ‌ترین فاجعه زیردریایی بود که تا به حال توسط آمریکا تجربه شده‌بود و منجر به شروع برنامه SUBSAFE شد که به حفاظت از مردان و زنانی ادامه می‌دهد که به زیردریایی‌های آمریکایی خدمت می‌کنند .

منبع سایت

منجرجاریحواشیاحتمالاتانتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد سال 96 - دانشگاه سراسری و دانشگاه آزادثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۷ تمدید شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 560 تاريخ : يکشنبه 11 فروردين 1398 ساعت: 1:44

مقامات آمریکایی نیز ابراز نگرانی کرده‌اند که چین ، که طرف معاهده نیست ، با استقرار تعداد زیادی موشک با محدوده فراتر از حد treaty's ، در حال دستیابی به یک مزیت نظامی قابل‌توجه در آسیا است . ترک این پیمان به دولت ترامپ اجازه می‌دهد تا با چینی‌ها مبارزه کند ، اما هنوز مشخص نیست که این کار چگونه انجام خواهد شد.
Behnam بن Taleblu ، یک متخصص دفاع در بنیاد دفاع از دموکراسی ، در یک مصاحبه گفت : " منطق استراتژیک برای ترک the به طور جدی شامل چین است . "
او به کیفیت و کمیت موشک‌های زمین بر پایه چینی و چشم‌انداز رو به رشد برای درگیری‌های چین و آمریکا در آسیا - اقیانوسیه اشاره کرد .
وی گفت : " این یک واسطه است که چین می‌تواند در آسیا - اقیانوسیه به نفوذ آمریکا در آسیا - اقیانوسیه اعتراض کند و در صورتی که یک طرف این هم‌کاری ( روسیه ) نتواند به تعهدات خود عمل کند ، به طور داوطلبانه خود را در معاهده دو جانبه محدود خواهد کرد . ایالات‌متحده … بطور داوطلبانه با یک دست بسته به پشت خود مبارزه می‌کند ."
وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، در اوایل ماه دسامبر گفت که واشنگتن ۶۰ روز به مسکو خواهد داد تا قبل از این که اعلان رسمی عقب‌نشینی کند ، به مسکو برگردد و شش ماه بعد کناره‌گیری کند . مهلت ۶۰ روزه روز شنبه به پایان می‌رسد .
از لحاظ فنی ، عقب‌نشینی آمریکا شش ماه پس از این گزارش week's اجرا خواهد شد و یک پنجره کوچک برای نجات این معاهده باقی خواهد گذاشت . با این حال ، در مذاکرات این هفته در پکن ، آمریکا و روسیه هیچ پیشرفتی در اختلاف خود گزارش نداده اند و دلیل کمی برای فکر کردن به این که چه دو طرف موضع خود را در مورد این که آیا یک موشک کروز روسی پیمان را نقض می‌کند ، تغییر خواهد داد .

گوشهبازیموسیقیحافظچوبمنجر

Pompeo به خبرنگاران در وزارت امور خارجه گفت : " ما ناهماهنگی Russia's را با مقامات روس - از جمله در بالاترین سطوح دولت - بیش از ۳۰ بار افزایش داده‌ایم . فردا آن زمان اجرا می‌شود ."
خبرگزاری دولتی روسیه ، سرگی Ryabkov ، به نقل از معاون وزیر امور خارجه روسیه ، سرگی Tass ، روز پنج شنبه پس از مذاکرات پکن گفت : " متاسفانه هیچ پیشرفتی وجود ندارد . موضع طرف آمریکایی بسیار دشوار و شبیه اولتیماتوم است . او گفت که انتظار دارد واشنگتن تعهدات خود را زیر این پیمان به تعویق بیاندازد ، اگرچه او اضافه کرد که مسکو برای جستجوی " راه حلی " که می‌تواند پیمان را به زور نگه دارد ، آماده است .
عقب‌نشینی آمریکا چشم‌انداز وخامت بیشتر روابط روسیه و روسیه را افزایش می‌دهد که در حال حاضر در پایین‌ترین نقطه در دهه‌های اخیر قرار دارد و بحث بین متحدان آمریکا در اروپا بر سر این مساله است که آیا نقض ادعا شده یک موشک بالستیک است مانند استقرار یک موشک آمریکایی معادل در اروپا . آمریکا هیچ موشک‌های هسته‌ای با توانایی هسته‌ای در اروپا ندارد ؛ آخرین نمونه از این نوع و محدوده با پیمان INF کنار گذاشته شد .
کارشناسان سلاح‌های هسته‌ای در بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی در بیانیه‌ای در این هفته اعلام کردند که در حالی که نقض پیمان INF یک مشکل جدی است ، عقب‌نشینی آمریکا تحت شرایط فعلی نتیجه معکوس خواهد داشت .
آن‌ها گفتند : " تنها گذاشتن پیمان INF ، رقابت موشکی جدیدی را بین ایالات‌متحده و روسیه آزاد خواهد کرد ."
کینگستون Reif ، مدیر خلع‌سلاح در انجمن کنترل سلاح ، روز پنج شنبه گفت که آمریکا نتوانسته است گزینه‌های دیپلماتیک برای نجات این پیمان را از بین ببرد . Reif گفت که زمانی بین حال و آگوست ، زمانی که عقب‌نشینی آمریکا اجرایی می‌شود ، آخرین شانس برای نجات این معاهده ارائه می‌دهد ، اما او چشم‌انداز کمی از این اتفاق را می‌بیند .

منبع سایت

جاریحواشیاحتمالاتدورانثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شدثبت نام دکتری بدون آزمون سال 97 - دانشگاه آزاد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 502 تاريخ : يکشنبه 11 فروردين 1398 ساعت: 0:34

برخی فواید افزایش در نیروی نظامی یا انتظامی وجود دارد که نیاز به توضیح کمی دارند . توجه به جزئیات و آمادگی حیاتی است . خویشتن‌داری مورد تاکید است .
باتلر گفت : " اگر کلمات کسی در ذهنم می‌گذشت , من یاد می‌گرفتم که با آن‌ها بجنگم , نه اینکه آن‌ها را کتک بزنم . " آرام باشید , منظم بمانید . "
حکیم گفت : " عشق سختی بود . " " من می‌توانم بگویم که این کار به من کمک کرد تا با هر شرایطی عادت کنم , هر سبک مربیگری . "
او گفت : " این حس مسئولیت‌پذیری عمیق است , شما یاد می‌گیرید که هر کاری را که انجام می‌دهید یک واکنش نشان می‌دهد . " " … گرفتن آن تجربیات مرا برای نیروی دریایی آماده کرد , اما این باعث شد که من در این تیم باشم . "
به گفته بیل کول , روانشناس ورزشی مشهور , کودکان در خانواده‌های ارتش اغلب در اطراف این کشور حرکت می‌کنند که طبق گفته بیل کول , روانشناس ورزشی مشهور , آن‌ها را انعطاف‌پذیرتر و انعطاف‌پذیرتر می‌سازد . این یک ویژگی مطلوب برای یک بازیکن فوتبال است .
و چشم‌انداز زندگی بازیکنان در طول عمرشان با آن‌ها همراه است .
کول که با ورزش‌کاران حرفه‌ای و المپیک کار کرده‌است , گفت : " اگر شما کودک هستید و والدین در نیروی نظامی یا قانون هستید و شما داستان‌هایی را از والدین می‌شنوید , واقعیت برای آن افراد واقعی‌تر است . " " آن‌ها در مورد این اتفاقات واقعی که برای افرادی که آن‌ها را می‌شناسند , گوش می‌دهند نه اینکه در روزنامه می‌خوانند . "
رابرتز در مدرسه راهنمایی بود که پدرش در عراق مستقر شد . پدرش صبح‌ها قبل از رفتن به مدرسه می‌رفت . گاهی اوقات آن‌ها فقط می‌توانند از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند .
رابرتز گفت : " فقط دیدن طرز رفتار او , طرز فکر من از چیزهای زیادی تغییر کرد . "
براساس گزارش وب سایت خبری در هوستون , پدر او بر یک واحد از افسران سوات , تکنسین‌های بمب و مذاکره کنندگان بحران بعنوان بخشی از یک تیم واکنش بحرانی که توسط اف بی آی در واشنگتن تشکیل شده‌بود نظارت می‌کند . براساس یک سند دادگاه , در حین کار به عنوان مامور اف بی آی , ریک پری در تعقیب یک تعقیب سریع پس از سرقت بانک بود . این مظنونان به افسران و رانندگان بیگناه تیراندازی می‌کردند .
رکس در آن زمان عصبانی بود .

مبلمانناوگانگردونطوفانروندهاجاری

وی گفت : " گاهی اوقات استرس آور است و فکر می‌کنم که می‌خواهد به خانه بیاید . " چه خبر است ? چرا شب دیروقت است ? واقعا ً باعث می‌شود که شما تمام لحظاتی که با هم دارید را درک کنید . "
بدون شک بلوغ سریعی است که در چنین محیطی رشد می‌کند . و گذشته از این , ایوان ترس‌های مربی را پشت سر گذاشته بود تا به بازیکنان گروه خود بگوید که امسال بازیکنان تیم او , وایت و سونی میشل , بهترین افرادی هستند که تا به حال دیده‌ام . هم‌تیمی همه آن‌ها را از خود گذشتگی توصیف می‌کنند .
او گفت : " شما درک می‌کنید که اگر والدین شما در خدمت یا خدمت باشند , هر نوع خدمتی مهم است . " " تو چیزی بزرگ‌تر از خودت می‌دانی , درست ? من همیشه این را می‌گویم : ( مک گری ) , ( گریگ ) , ( مایک ) زل , به هر سه آن‌ها نگاه می‌کنم - نیروی دریایی , نیروی هوایی , ارتش . من به سوابق نظامی نگاه می‌کنم که آن‌ها تجربه کرده‌اند و به آنچه با سازمان‌های خود انجام داده‌اند نگاه می‌کنند و ابتدا تیم خود را با فروتنی و رهبری درک می‌کنند . فکر می‌کنم تصادفی نیست . "
به طور مشابه , نمی‌تواند یک تصادف باشد که منجر به کسب بسیاری از بازیکنانی شد که در محیط‌های نظامی و پلیس بزرگ شده‌بودند . فلسفه‌های آموزشی او با مشاهده پدرش , استیو جابز و مربی سابق نیروی دریایی وین هاردین شکل گرفتند .

منبع سایت

حواشیاحتمالاتدوراننامساعدکارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکورانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 526 تاريخ : شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 23:56

" همراه با آن تجارت گسترش‌یافته ، معمولا ً رقابت اقتصادی است ، که گاهی منجر به رویارویی فیزیکی می‌شود همانطور که در دریای جنوب چین می‌بینیم . بنابراین نیروی دریایی ما برای بازداری از تهدیدها ضروری است که می‌تواند منجر به اشتباه‌ات و پیش‌بینی غلط شود که به نوبه خود می‌تواند منجر به درگیری شود ."
قبل از این مراسم ، اسپنسر با the خارجی در خارج از هوا ملاقات کرد و از کار آن‌ها قدردانی کرد . او گفت : "برای کسانی که فکر می‌کنند " دولت ایالات‌متحده شکسته می‌شود ، جیب‌هایش پر از نور روشن است " و افزود که این کشتی یکی از آن‌ها خواهد بود .
تشریفات معلق keel به روزهایی که کشتی‌های بادبانی شروع کردند و ساخت با یک تخته ساز آغاز شد که پایه ship's را نشان می‌داد .
Warships دیگر این طوری ساخته نشده اند . در عوض ، آن‌ها در بخش‌های عظیمی از بدنه ساخته شده‌اند که با لگو به یک کشتی مونتاژ می‌شوند . مراسم Friday's در مقابل بخش عظیمی از بدنه کشتی برگزار شد که به تنهایی ۴۰۰۰ تن وزن داشت .
در روز جمعه ، لهوین و دخترانش در حال حاضر از visors استفاده کردند و در جوش نام خود بر روی بشقابی که در این کشتی قرار خواهد گرفت ، شرکت کردند . نگاه کردن به همسرش باربارا ، باربارا و چند نوه او بود .
این کشتی حدود ۴۴ درصد کامل دارد و قرار است در حدود یک سال از سوی دختران نامگذاری شود .
destroyers ۹، ۵۰۰ در کلاس برک ( Arleigh برک ) در کلاس برک می‌توانند به راحتی ۳۰ گره خورده و همزمان با کشتی‌های دشمن ، زیردریایی‌ها ، موشک‌ها و هواپیماها جنگ را آغاز کنند .

مقاممدخلخلاقیتارزیابیپمپحواشی

جلسات رو به رو برای سربازان قدیمی شکار شغل و تحقیقات اکتشاف پول پرداخت می‌کنند
برقراری ارتباط مستقیم با مدیران به دنبال استخدام ، به جای رفتن از طریق تماس‌های منابع انسانی معمول ، برای سربازان شکار شغلی هزینه می‌کند . ( عکس کنگره آمریکا )
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
بنا بر گفته پروژه جنگجو جنگجو ( WWP ) روش رو به رو برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیران کسب‌وکار که به دنبال استخدام هستند ، منجر به تولید نتایج در بازار کار شده‌است .
کارکنان WWP گفته‌اند که در پنج سال گذشته نرخ بیکاری برای بیش از ۱۵۰، ۰۰۰ نفر از سربازان قدیمی ثبت‌شده با WWP از ۲۰ درصد به ۱۲ درصد کاهش‌یافته است .
به علاوه ، مجموع حقوق‌های سال گذشته سربازان قدیمی که در برنامه کار WWP's Warriors شرکت کردند به ۱۰۳ میلیون دلار رسید که این اولین بار است که این رقم در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار بوده‌است .
در مصاحبه تلفنی روز جمعه ، تام kastner ، معاون رئیس اداره رفاه مالی WWP's ، گفت که هدف امسال ایجاد شغل ۲، ۴۵۰ بوده‌است و در حال حاضر ۶۹۷ نفر را در جای خود قرار داده‌اند .
kastner ، یک سرهنگ بازنشسته ارتش ، گفت که رویکرد WWP's باید با صرف زمان با جویندگان کار آغاز شود تا اهداف و مجموعه مهارت‌ها را طرح‌ریزی کند ، و سپس برای تهیه رزومه و کار بر روی آماده‌سازی برای مصاحبه‌های شغلی پیشرفت کند .
به طور جداگانه ، WWP برای ایجاد روابط با شرکت‌های محلی و ملی برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای جنگجویان جهت ایجاد ارتباط مستقیم با مدیران به دنبال استخدام ، به جای عبور از طریق تماس‌های منابع انسانی معمول ، تلاش می‌کند .
kastner می‌گوید : همه ما می‌دانیم که رزومه ‌ها می‌توانند از میان ترک‌ها به پایین کشیده شوند و " شما می‌توانید بسیاری از استعدادها را به عنوان یک کارفرما از روی اعتماد به رزومه از دست بدهید .
kastner گفت : " ما به دنبال روابط هستیم که به نفع ستیزه جویان و کارفرمایان سودمند است .
او گفت که حدود ۲۲ درصد از کسانی که از طریق برنامه جنگجو برای کار به دست آورده‌اند ، مسیر تماس مستقیم را طی کرده‌اند و " هدف من در سال جاری حرکت آن صفحه است ."
kastner گفت : " با برنامه‌های استخدام مستقیم ، جنگجویان احتمال به دست آوردن شغل معنی‌دار و باقی ماندن در این نقش‌ها را دارند .

منبع سایت

احتمالاتدوراننامساعدافغانستانمعرفی گرایش ها و بازارکار رشته دانشگاهی مهندسی پزشکینتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 96
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 498 تاريخ : شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 23:02

انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور دونالد Trump's در سخنرانی امشب اعضای کنگره را با انتخاب‌های دشوار آماده کند : با ۵.۷ میلیارد دلار برای ساختن دیوار مرزی ، یا صرف‌نظر از تعدادی از پروژه‌های تولید کننده سیاسی و شغلی در وزارت دفاع از بودجه ساخت‌وساز نظامی .
Kellyanne Conway ، مشاور کاخ سفید ، روز دوشنبه در فاکس‌نیوز گفت ترامپ به عنوان بخشی از سخنرانی خود به ملت از مجلس نمایندگان ، این پرونده را برای ساخت یک " مانع فیزیکی " که شما می‌توانید در زیر آن سینه‌خیز به زیر بروید یا از آن بالا بروید ، ایجاد خواهد کرد .
رئیس‌جمهور مکرر گفته‌است که در صورتی که کنگره نتواند در ۱۵ فوریه برای جلوگیری از تعطیلی دولت دیگر پولی برای دیوار تهیه کند ، یک وضعیت اضطراری ملی اعلام خواهد کرد .
از طریق تویی‌تر در اوایل سه‌شنبه ، ترامپ پیشنهاد داد که اگر هیچ بودجه‌ای برای بخش‌های اضافی دیوار موجود وجود نداشته باشد ، ممکن است به " دیوار انسانی " نیروهای اضافی ایالات‌متحده متوسل شود .
او نوشت : " تعداد زیادی از مردم به امید جاری شدن مرز جنوبی ما از طریق مکزیک می‌آیند . در صورت لزوم ، یک دیوار انسانی می‌سازیم . اگر ما یک دیوار واقعی داشته باشیم ، این یک رویداد غیر رویدادی خواهد بود ! "
پنتاگون روز دوشنبه اعلام کرد که یک سرباز وظیفه فعال اضافی مستقر خواهد شد تا کل مرز را به حدود ۴، ۳۵۰ برساند . افزون بر آن، حدود ۲، ۳۰۰ سرباز گارد ملی از آوریل گذشته در مرز بوده‌اند .

موشکیموردارائه کنندهبرآوردتوصیفاحتمالات

از نظر شان پاتریک Maloney ، نماینده جمهوریخواه نیویورک ، در حال حاضر به جزئیات مربوط به چیزی که از بودجه ساخت‌وساز نظامی منحرف می‌شود ، به بخش شمال شهر نیویورک تبدیل شده‌است .
ملونی در بیانیه‌ای در روز دوشنبه گفت که اعلام وضعیت اضطراری ملی ممکن است ۲۵۲ میلیون دلار برای پروژه‌های ساختمانی در آکادمی نظامی ایالات‌متحده در وست پوینت به ارزش ۲۵۲ میلیون دلار تهدید کند .
او گفت که این پروژه‌ها شامل یک مرکز مهندسی جدید ، یک کارخانه تصفیه آب ، امکانات پارکینگ اضافی و ارتقا به قبرستان وست پوینت هستند .
ملونی در ادامه گفت : " مهم نیست که شما از ساخت یک دیوار حمایت کنید یا خیر ، ما سرمایه‌گذاری را از نسل بعدی رهبران نظامی برای انجام آن کنار می‌گذاریم و برای پروژه‌های مانند مرکز مهندسی پول می‌گذاریم و برای دانشجویان خود آب تمیز می‌کنیم نه یک دیوار ."
در اظهاراتی در ماه گذشته ، و در اظهارات گزارشگران دفاعی ، آدام اسمیت ، D - واشنگتن ، رئیس جدید کمیته خدمات مسلح مجلس و مک Thoberry ، R - تگزاس ، عضو کمیته رتبه‌بندی گفت ترامپ می‌تواند در بودجه ساخت‌وساز نظامی در طی یک وضعیت اضطراری ملی " سرمایه unobligated " را جذب کند .
اسمیت و Thoberry همچنین گفتند که چنین حرکتی فورا ً در دادگاه‌ها به چالش کشیده خواهد شد .
در میان پروژه‌های " صندوق‌های سرمایه‌گذاری " - - آن‌هایی که پول برای آن‌ها اختصاص داده شده‌است اما هنوز هم متعهد نشده اند - - ۶۰ میلیون دلار برای یک ساختمان نگهداری هواپیما در پایگاه هوایی نیروی دریایی در فورت Shafter در هاوایی ؛ و ۳۲ میلیون دلار برای یک فروشگاه تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه در فورت کمپبل در کنتاکی .
علاوه بر پروژه‌های دیگری در ایالات‌متحده ، " صندوق‌های unobligated " نیز می‌توانند در سال ۲۰۱۹ به مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار برای پروژه‌های اروپا تحت اقدام ابتکار دفاع اروپا برای دفاع از تهدیدات علیه تهدید روسیه درخواست دهند .
اسمیت گفت که یک منبع احتمالی دیگر برای دیوار مرزی می‌تواند از یک منبع تامین مالی جداگانه تامین شود که توسط گروه مهندسین ارتش برای پروژه‌های کنترل سیل و تعمیر خسارات ناشی از فصل تابستان سال گذشته تامین نشده است .
اسمیت در بیانیه‌ای در ماه گذشته گفت که اعلام وضعیت اضطراری ملی برای پرداختن به بودجه ساخت‌وساز نظامی " به اندازه هر چیزی که رئیس‌جمهور ترامپ به ساخت یک دیوار بر آمادگی نظامی و حمایت از نیروهای ما و خانواده‌های آن‌ها ارزش دارد " است .

منبع سایت

دوراننامساعدافغانستانمرحومنکاتی که قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی باید بدانیدکارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور در دانشگاه تربیت مدرس
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 538 تاريخ : شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 20:56